Pazartesi, Haziran 20, 2005

dostum

Bazı şarkılar vardır dinlediğinizde birisini hatırlatır size.
Bilgisayar başında müzik dinlerken, karışık çalmakta olan listeden birden o şarkı çalmaya başladı. Onur Akın-Gaybana Geceler. Ne zaman bu şarkıyı duysam, hayatım da DOSTUM diyebildiğim bir kaç insan dan biri olan T.İ gelir aklıma. Ah be dostum, ne kadar özledim seni bir bilsen. İki yıl oldu herhal de görüşmeyeli, askerden de geldin ama hala aramadın beni. Aramasan da beni , yüreğinin bir yerinde olduğumu biliyorum. Kızmıyorum sana sadece sitem.
İnsan zaten kızamaz dostum dediklerine, sadece sitem eder.
Eğer hayatta DOSTUM diyebildiğin birisi varsa,
hayatın yaşamaya değer olduğunun farkına varırsın.
ve ben böyle bir kaç insana sahip olduğum için kendimi şanslı hissediyorum.
Umarım herkezin DOSTUM diyebildiği en az bir kişi vardır hayatında.

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

ya yazını okuyunca benimde bi dostum vardı askerden gelen beni unuttu filan işte o geldi.. hüzünlendim biras ayrıca bu şarkıyı çok sewerim bende zaten Onur Akın başka biri ya..

20/6/05 15:36  
Blogger YesilErik said...

Ben cok fazla sitem edilince de hoslanmam. Olcuyu tutturmak lazim herhalde.

20/6/05 23:50  
Blogger ashkar said...

kesinlikle evet

21/6/05 00:03  
Blogger un4tunately said...

2 yıl olmuş görüşmeyeli.. "hala aramadın beni" demişsin.. bağışla ama merak ettim, sen onu aramadın mı?

21/6/05 01:45  
Blogger ashkar said...

arkadaş cep telefonu kullanmıyor. askerde 1 yada 2 defa aradım. askerden gelincede aradım ama kendisi evde yoktu, not bıraktım beni arasın diye, hala bekliyorum.

21/6/05 16:59  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker