Salı, Haziran 21, 2005

mezuniyet

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın mezuniyet törenine katıldım.
Eğitim fakültesi olduğundan dolayı mezunların çoğu kızdı. Kendi kendime 'her halde sadece kızlara düzenlediler bu töreni' dedim :).

Tören başlamadan önce, arkadaşımın heyecanı her halinden belliydi, sağa sola koşuşturmalar, elinde telefonla sağı solu aramalar, kepi düzeltmeler kısaca el ayak titremesi.. Vs vs..
Kendi adıma sıkıcı bir törendi çünkü 2 saat boyunca ayakta kalmak çok yoruyor insanı (zaten oldum olası kalabalıktan hoşlanmam). Bir de töreni kapalı ve gelen kalabalığa küçük gelen bir yerde yapmak, acaba hangi cin fikirlinin işiydi acaba. Havasızlık ve bunaltıcı sıcak?.
Neyse ki kepler havaya atıldı da bende kendimi dışarı, temiz havaya attım.
Birde prof derecesindeki konuşmacıların 'sözü fazla uzatmayacağım' deyipte hepsinin uzun konuşmalar yapması sıkıcıydı. Allah'tan salon daki birkaç küçük çocuk (onlarda sıkılmış olmalı ki) ağlaya başladı da konuşmacı konuşmasını bağlamak zorunda kaldı (sanırım oda anlamıştı konuşmanın uzadığını). Umarım Cuma günkü mezuniyetimde aynı konuşmalara maruz kalmam.

Tören bittikten sonra arkadaşım, bir daha karşılaşmayacağını düşündüğü arkadaşlarıyla helalleşti ve birkaç fotograf daha ekledik arşive bu helalleşmeler sırasında. Arkadaşımın yüzünde okulu bitirmenin sevinci ve arkadaşlarından ayrılacak olmasının hüznü kolayca okunabiliyordu.

Canım benim, bundan sonraki hayatında sana başarılar diliyorum. Hayatında karşılaşacağın zorlukların üstesinden her zaman ki gibi tek başına geleceğini biliyorum. Hayatında tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle öpüyorum seni yanaklarından.

4 Comments:

Blogger ashkar said...

hemem değiştiriyorum rengi. göz sağlığınla oynamak istemem :)

22/6/05 13:46  
Anonymous Adsız said...

allah bisede nasip etsin mezuniyet filan..

22/6/05 17:57  
Blogger yutghjlk said...

amin amin,cemil cümlemize:)

22/6/05 18:19  
Blogger ashkar said...

acmain arkadaşlar... iişallah

23/6/05 01:33  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker