Çarşamba, Şubat 06, 2008

eBe-SoBe - iSTeK

yine yeni yeniden sobe...
sağolsun H2O sobelemiş beni bende döktürüvereyim diyeceğim ama elimden geldiği kadar artık.

olmasını istediğim mantıklı şeyler

* şimdi ingiltere de onun yanında olmayı,
* 6 tane çocuğumun olmasını,
* çok iyi gitar çalabilmeyi,
* 1 ay tatile çıkmayı,
* ailemin yanımda olmasını
,

çok isterdim.
fazla bişey gelmiyo aklıma, zaten mantıklıda olsa çok fazla isteği olan biri sayılmam genelde de.

olmasını istediğim mantıksız ( imkansız desek daha doğru) şeyler;

* ışınlanmayı,
* istanbul da trafik diye bir derdin olmamasını,
* zamanda yolculuk yapmayı,
* öğlene kadar çalışacağım bir işimin olmasını,
* boş tartışmaların gündem olmadığı bir ülkede yaşamayı,

çok isterdim.
sadece istemekte kalacak istekler dizisi kısaca...

sobelemiyorum ilk kez kimseyi, bu sefer topu taca atıyorum... hocam kusura bakma...

8 Comments:

Blogger mayksisman said...

gitar sabır ,ister, yürek ister, emek ister, zaman ister.


bende artık kalmayan şeyler bunlar. zor olduğu için güzel dersen buyur abi, ben almiyim daha fazla. no gülümseme, no sevindirik olma. yes be sıçalım hayata. yes be ne yaparsan yap olmuyo bazen durumlarına.

6/2/08 15:37  
Anonymous Adsız said...

burda olmak bir uçak bileti atla gel:)bende orda olmak isterdim ama..

7/2/08 20:45  
Blogger Can said...

dilek dediğin üç tane olur fazlası olmaz gel pazarlık yapalım :P

8/2/08 10:18  
Blogger Yeditepe İstanbul said...

Yahu bu sobe olayı da gittikçe ilginç temalara bürünüyor :)

8/2/08 20:09  
Blogger deli mine said...

taç heh :D
bu davranişinla FairPlay'i sana veriyorum ibocum :D

8/2/08 23:35  
Blogger ashkar said...

@triancula: biralar benden hocam. sövelim gelmişine geçmişine ama içince sapıtmak yok anlaştık...

@ekmek arası: kardeşim hem şaşırttın hem sevindirdin buralara gelirmiydin sen :) atlayıp gelmek istiyorum ama engeller var. senin yerinde olmayı ne çok isterdim bi bilsen.

@skullcan: pazarlığa kapalıyız ben insaf ettim 5 tane yazdım benden çok yazanlar var

9/2/08 23:13  
Blogger . said...

bende uçmak isterim hep ama kanatlarım yok. melek bile değilim beh (:

11/2/08 19:04  
Blogger ---OPTiO--- said...

kaydesim benim..hayallerinin hepsi gercek olucak..sevdiginle biranönce kavusucaksiniz :))
insallah hersey ikinizinde gönlünce olsun...

14/2/08 18:07  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker