Pazar, Ocak 13, 2008

mAvİ ÖnlÜk yOkkEn




Biz okuldayken diye başlayan özlem cümlelerinden biri daha.

Pek zekice olmasada yapmıştık bişeyler bu ve buna benzer bi sürü şey. Okulu bitirmek için tırmalayan, bitsede iş hayatına atılsak, okuldan çok sıkıldım diyenlere sesleniyorum.

MANYAKMISIN KARDEŞİM KAFAYIMI SIYIRDIN. BİTİRME BİTİREMEDİĞİN KADAR. VALLA BAK ÇOK CİDDİYİM. ARARSIN BU GÜNLERİ. ALOOOO KİME DİYORUM BENN.

NOT: şahıslar arkadaşlarım olup, baleyle uzaktan yakından alakaları yoktur. herhangi bir hormanal bozukluklarıda yoktur. Engin, Rıza rezil oldunuz olum nihahahahhaaa(kötü adam gülüşü)

12 Comments:

Blogger Kayhanoviç said...

harbi rezil oldular:)

13/1/08 12:16  
Blogger deli mine said...

4 sene olmuş be ibocum..

okulu bitirmek zorundayim.. yoksa inan 2 sene uzatirdim.. ama zorunluluk ve sorumluluk..
anlatabildim di mi :)
:(

13/1/08 22:45  
Blogger mayksisman said...

((: bu vidyodan sonra ben de kuğğu olmak, kuğuuu balesinde oynamak istiyorum! ahah ((:

14/1/08 09:30  
Blogger Can said...

illaki bitecek, yaşanılacak herşey.

16/1/08 01:03  
Blogger bi'havalarbi'seyler said...

ahahaha :D tamam duydum :)

16/1/08 17:44  
Blogger TuBiKKo said...

merabalar bu olayda başrolü üstlenen arkadaslardan engin olan acaba t-shirtli arkadas olabilir mi :) tesadüfen buldum blogunuzu ve kendisini bir alt dönem sınıftaki bir arkadasıma benzettim..Eğer öyleyse gerçekten komik bi tesadüf bu :) kendisinin kocaeli üniversitesinde okumuşluğu var mıdır?

17/1/08 10:49  
Blogger ---OPTiO--- said...

canim kardesim...bayadir ugrayamadim affola :((( nete giremedim dogru dürüst..bloglara hele ilk kez geliyorum..

yeni adresimi veriyim dedim hemen...
http://optionun-ruhu.blogspot.com/

kendine iyi bak olur mu..bana mail aticaktin :( hala bekliyorumm..

17/1/08 14:54  
Blogger ashkar said...

@tubikko: tesadüfün böylesi. tahminin dogru. büyük ihtimalle tanıdığın kişi o. bende kocaeli mezunuyum zaten :)

@örümcek: mesajı aldın sen :))

@skullcan: tadını çıkartmaya bak derim ben sana.

@triancula : yakışır sana da valla :D görmek isteriz...

@deli-mine: anladım. keşke öyle dertlerimiz olmasaydı da hep öğrenci kalsaydık.

@kayhan: daha neler var elimde ama benimde rezil olma ihtimalim yüksek :))

17/1/08 16:06  
Blogger ashkar said...

@optio: merakta bıraktın ama bizi. hemen geliyorum yeni mekanına. mail aklımda. anlatacak çok şey var...

17/1/08 16:08  
Blogger TuBiKKo said...

evet evet büyük ihtimalle o :) zaten blogu inceleyince biraz daha senin de Kocaeli mezunu olduğunu farkettim.Aynı fakültede olma olasılığımız nedir merak ediyorum :) görüşmek üzere..

17/1/08 16:20  
Blogger AquaMarine said...

ashkar babacanım sen yaşıyon mu hala yaaa.. bu videodan sonra ben seni yaşatmazdım :P gayet başarılı..:))))))

18/1/08 00:52  
Blogger ashkar said...

@tubikko: aynı fakülde değil maalesef. davetten sonra daha sık görüşürüz...

@aquamarie: hala hayattayım ama uzun süre benden ses çıkmazsa endişelenmeye başlayabilirsiniz :)))

18/1/08 09:00  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker