Perşembe, Aralık 27, 2007

DaLMıŞıM

Nasıl bir dalgınlıksa artık.
Normalde işten eve tek vasıta ile gelip giderim. 6 bilemedin 7 durak sonra inerim ki, diğer yolcuların üzerinden atlarcasına. Geçenlerde her zaman ki yerinden bindim otobüse(1), bakmadım doğrudur diye. Yol almaya başladıktan biraz sonra, değişik bir yol girdi."herhalde diğer taraftan gidecek" diye düşündüm. baktım ilerledikçe uzaklaşıyorum evden. Durağın birinde aşağıdaki yolculardan birinin tabelaya baktığını görünce, bende yana yatmış tabelaya baktım. " yanlış yere gidiyon olum" dedim kendi kendime ve hemen inip karşı yoldaki durağa geçtim. Eminönü yazan otobüse bindim(2), gittiğim yolu tekrar geri gelirken, dayı demez mi "ben burdan yukarı çıkıyorum" diye, meğer Eminönünden gelenmiş. İndim, biraz ilerde durakdaki Şişli yazan otobüse bindim(3). Gelip gittiğim kısa yolu tekrar geçtim. Hep tanımadığım yerler, evde uzakta yani. Otobüs ilerledikçe tanıdık yerler gelmeye başladı ve sonunda başladığım yere geri dönmüştüm ve hemen atladım otobüsten. Ana durakların olduğu yerden bu sefer hem bakarak hem sorarak doğru otobüse bindim(4). Ve bu arada bi saat geçmişti. Tam bugünlük yeter derken, bindiğim otobüs durakta geri kaçarak arkada ki minibüse tosladı. İndim hemen arkasından gelen diğer otobüse bindim(5).
Tıpkı üniversitede yapılan çok seçenekli klasik matematik sınavı gibi. Bir yanlış yapmaya başlıyorsun, diğer şeçeneğe bağlı sonuçta yanlış çıkıyor. Ama ben, sonunda, gidiş yolum yanlış olsada evi buldum. Ya sonucu bulamayan öğrenciler ne yapsın... Belki gidiş yolundan alırlar onlarda puanı :))

6 Comments:

Blogger mayksisman said...

sen de ne kendinle barışıkmışsın yaf :)) ben öyle bi dalgınlık yapıp 1 saatimi harcasam deliririm :) zaman değerli öyle yollara harcanır mı ashkar, hocam naptın :))

27/12/07 14:18  
Blogger AquaMarine said...

VALLA SÜPERSİN. BENİM REKORU KIRMIŞSIN. BEN EN SON 4 TE KALMIŞTIM SANIRIM :))

28/12/07 11:16  
Anonymous Adsız said...

harbi daldın demek aklın nerde olum anlamıorum ki :D

28/12/07 22:35  
Blogger Can said...

aşık mısın nesin :P

29/12/07 19:26  
Blogger ashkar said...

@triancula: dalmışım işte ne yapıyım. aklım başka yerdeydi...

@AquaMarine : sen kır benm rekoru ben bi daha geliştiririm :))

@vişne: biliyorsun aklımın nerde olduğunu...

@skullcan: çok mu belli oluyor :)))

29/12/07 20:43  
Blogger Püstüklü Mama said...

Uykusuzluk da var galiba :)

31/12/07 01:01  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker