Çarşamba, Aralık 05, 2007

RüyA TaBiRi

Rüyada çesme görmek mutluluk demektir. Çesme rüyaları iyi sayılırlar. Temiz bir çesmeyi açarak su alan kimse hayallerinin kısmetine kavusur. Eğer çesmeden berrak su akıyorsa, para konusunda varlıga, bulanık su akıyorsa darlıga isarettir. temiz bir çesme güzel, uğurlu bir iştir. Rüyasında çesme gören bekar erkek ise bu mutlu ve temiz bir aşk demektir.

Rüyada ağlamak tam tersi olarak sevineceğinizin işaretidir.

Rüyada ağac görmek, rüyada meyve ağacı görmek, isteklerin olacağına ve maddi kazanca işarettir. Yapraksız ve kuru bir agaç fakirlik; çok yapraklı ağaç ise sağlık ve mutluluğu belirtir.

Rüyada merdiven görmek, rüyada merdiven çıkmak, güzel bir iş yapıp, üne ve üst makamlara ulaşmaya yorumlanır...

Allah'ım Allah'ım bu kadar güzel şeyin hepsini aynı anda nasıl görür bir insan :))
insanın inanası geliyor böyle yorumlara ...

8 Comments:

Anonymous Adsız said...

maşallah ibocum inş. çıkar rüyan benim için de niyetlenip bi uyusan da bakalım o işi yapsam mı yapmasam mı karar versem ben de :)

5/12/07 23:20  
Blogger ashkar said...

sabah arıyorum seni. bişey göremezsem sallıcaz artık bişeyler ki benim fikrimi biliyosun. ama sana söz verim doğruyu söyliceme...

6/12/07 00:55  
Blogger Kayhanoviç said...

ya ben dün gece gördüm bir tane anlatamayacağım kadar iğrençti. çok merak ediyorum anlamı ne

6/12/07 09:16  
Blogger Sunshine said...

rabbim bu gördüğün güzel rüyaları hayra çıkartır inşallah.. herşey gönlünce olsun canım kuzenim...

6/12/07 18:07  
Anonymous Adsız said...

bişicik görmemişsin be ibo demek ki bişi yapmamız lazım :(

6/12/07 23:29  
Blogger deli mine said...

napiyordun rüyanda ibocum..

merdivenden düşüyordun sonra agliyordun.. oarada yoldan geçen bir amca sana meyve acidan meyve koparıyordu.. beraber yıkamak için çeşmeye gidiyordunuz.. sen rüyanda çeşmeyi görünce çişin geliyor uyaniyordun.. rüya da burda bitiyordu..

erler film sundu


en güsle çeymelerden su içesin ibocum.. merdivenlerin yürüyen merdiven olsun.. yorulmadna sek sek sekerek hayriyee

7/12/07 01:31  
Blogger ashkar said...

@kayhan: anlatsaydın hemen yorumlardım sana. bak merak ettim şimdi ne gördüğünü...

@trtıl : AMİN kuzen amin...

@vişne : harekete geçmek lazım.

@deli-mine : ya sen varya harbi delisin:)) ne deyim ben sana yaa :)) bu biraz şey gibi olmuş yukarıda geçen kelimeleri bir rüyada kullanın :))

7/12/07 09:18  
Anonymous Adsız said...

ibo harekete geçtim dün gece ve sabırla bekliyorum sonunu bile bile :/

9/12/07 11:58  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker