Pazar, Ekim 14, 2007

bAyrAm ErtEsi

İlk kez ailemden uzakta bir bayram geçirdim ve sanırım bu sonuncusu da değil, aksine bir başlangıç. Bu bayramda ( bana pek öyle gelmedi ama) ne el öptüm, ne de patlayıncaya kadar şeker, baklava ve buna benzer bilimum tatlı çeşitlerinden yedim. Harçlık alma faslını bırakalı zaten çok olmuştu. sadece telefonla geçiştirilen, giderilmeye çalışılan özlemlerdi bu bayram benim için.
Bunların yanında...
Şimdiye kadar ki en güzel bayramın 2. gününü yaşadım. Bir kaç saatte olsa en güzeliydi.
Umarım siz daha güzel, daha bi dolu, daha bi mutlu bayram geçirmişsinizdir.
Gerçek anlamda, şeker tadında...

10 Comments:

Blogger H2o said...

:) bende bayramlarımın en güzelini bayramın 2. günü ortalama bir 45 dk. süren güzellikte yaşadım, dolu yada boş bilmiyorum. 45 dk. lığına da olsa mutluydum. herkesin içinde ama herkesten gizli doğum günümü kutladım.
demekki ne anlıyoruz:)
bayramların 2.günü daha bi makbülmüş:)
geçmiş bayramın kutlu ve gelecek bayramlarında 2.günü kadar mutlu olsun....

14/10/07 22:39  
Blogger theimaginationinside said...

çok sıkıcıydı :S

15/10/07 13:35  
Blogger ---OPTiO--- said...

canim kardesim ..mesafeler olunca arada , aileden uzakta yani ..bayram bayram gibi olamiyo hic bizaman ...

bayramin ikinci günün güzel gecmesine cok sevindim :))) eminim sekerdi baklavaydi tatliydi hicbiri bundan daha güzel gelmemistir bugüne kadar :)

hep böyle mutluu kalll..

15/10/07 14:27  
Blogger ashkar said...

@sedaistan : inşallah hep böyle olur. senin adına sevindim ama benim ki daha uzundu 2 saat :)) dediğin gibi olsun bundan sonra bayram 2. günden itibaren başlasın :P

@vişne : neden ki :(

@optio : haklısın gerçekten sıradan günler gibiydi evden uzakta. 2. gün :))) anladın sen ..

16/10/07 20:42  
Blogger mayksisman said...

antibayramcı olduğum için =)) normaldi :))

20/10/07 03:16  
Blogger deli mine said...

hadi yine iyisin :P :))

21/10/07 19:43  
Blogger ashkar said...

@triancula: aaa olmaz ama anti bayramcı bayramlar iidir :) yok öyle demek tamam...

@deli mine: :))) iyisin az gelir bomba gibiyim asıl seni sormalı yoksunn. hayırlara vesiledir inş. bu yokluğun :PP

21/10/07 23:03  
Blogger ---OPTiO--- said...

kardesimm..ne zaman yazicaksin yeni yazini :) bekletme bu kadar bizi :))

26/10/07 18:50  
Blogger deli mine said...

Bana soruyormuş.. :D sen nerdesin asil.. biizm birbirmize hesap sormamiz bitmez.. :D
ama söyle nerdesin :p

27/10/07 21:24  
Blogger deli mine said...

sen nerdesin bakalim.. çabuk hesap ver.. amir mamir tanimam.. söyle.. nerdesin >((
ne bu olay mahilini boş bırakmacalar..
pis döverimm
elimden polis gelse alamaz..
yolarim bak hiç acimam :D

3/11/07 00:05  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker