Cumartesi, Eylül 22, 2007

BaDeM GöZLüLeR

Yanlış hatırlamıyorsam ilk olarak Barış Manço öldüğünde kullanmıştım bu tabiri. Ne kadar büyük bir sanatçı olduğundan, başarılarından bahsedilmişti günlerce. Radyolar tarafından yılda bir çalınan parçaları devamlı çalınır olmuştu.
Dost sohbetlerinde
"Vaayy hakikaten de büyük sanatçıymış. Ne güzel şarkılar yazmış, adam eşeğe bile şarkı yapmış" gibilerinden sözler söylendiğini duyar olmuştuk.
Pop müzik patlamasının yaşandığı dönemlerde onun gibi birçok kaliteli müzik adamının adı anılmaz olmuştu, ta ki ölene kadar.

Aynı senaryolar her genç, yaşlı müzik adamının ölümünden sonra söylenir olmuştu. Ne kadar kaliteli insan olduklarından, müziklerinin kalitesinden ve güzelliğinden bahsedilir olmuştu.
Verilmeyen değerler, hak edilen övgüler hep aynı şekilde dillenir olmuştu. "Demek ki ölmek gerekiyormuş" diye düşünüyorlardır, eğer bizi bir yerlerden izliyorlarsa.
Gerçektende ülkemizde KÖR ÖLÜNCE BADEM GÖZLÜ oluyor.
Aşağıdakiler ilk aklıma gelenler.



İlerde badem gözlü olmaları muhtemel körler.


bende körüm
.
.
.

14 Comments:

Blogger theimaginationinside said...

aman diyeyim henüz erken :)
listeye bakınca aklıma Kazım Koyuncu da geldi :/

22/9/07 23:34  
Blogger ashkar said...

eklenebilecek çok isim vardır gerçektende. erken geç orasını bilemeyiz tabi :))

23/9/07 00:21  
Anonymous Adsız said...

Vakti bilemeyiz tabiki, hayırlısını dilemek lazım.. Ama yine de kendine yakıştırma öyle şeyleri :)

Sen bunu yazınca aklıma Barış Manço öldüğündeki yoğun Barış dinleme aşkı gelmişti.. O aralar o kadar çok dinlemek zorunda kaldım ki artık tek kelimesine bile dayanamıyorum ben.. (Arkadaşım eşek hariç tabi:p) Ortamı bir ölüm havası sarıyor sanki.. Çok etkilenmişim, çoookk..

23/9/07 00:39  
Blogger theimaginationinside said...

sen zaten badem gözlüsün ashkarcım ondan öyle dediydim :D

23/9/07 02:50  
Anonymous Adsız said...

NAsılda toplamışsın hepsini :) valla ne diyim

23/9/07 14:52  
Blogger mayksisman said...

barış aklıma her geldiğinde kabus gibi gerizekalı fox geliyo, ne çok kızmıştım yaptıkları salaklığa, hala nefret ediyorum, sırf o yüzden premier lig maçlarını izlemiyorum.

24/9/07 05:51  
Blogger Tuğba said...

ALLAH badem gözlülere rahmet eylesin.Körlerede uzun ömürler versin.AMİN.
Bu arada sen geleli bayağı olmuş ama ben daha yeni gördüm.HOŞGELDİN..

24/9/07 15:34  
Blogger ashkar said...

@un4; öyle dememek lazım tabi. barış manço ölünce bende çok dinlemiştim hatta bütün kasetlerini almıştım...

@vişne: canım teşekkür ediyorum o sein güzelliğin :)

@çilek: ;)

@triancula:hayırıdr olay ne ki ben o ara tv izlmiyrdum ne yaptılarda bu kadar kızdın ki sen merak ettim doğrusu..

@tuğba: amin diyeyim bende. hoşbulduk sende hoşgeldin buralara :))

24/9/07 17:18  
Blogger mayksisman said...

barış'ın komadaki görüntülerini gizli gizli çekip, "bizden kaçmaz" etiketi altında magazin programlarında reytink avcılığı yapması ve bunu bi de, barış'ın ölüm haberini yayınlar yayınlamaz yapmış olması. ne kadar iğrenç değil mi?

24/9/07 19:13  
Blogger ZRPNDT said...

Evet Barış Akarsu ölene kadar benim de pek ilgimi çekmemişti...Bi de Kazım koyuncu var o da öyle

25/9/07 05:56  
Blogger ashkar said...

@triancula: birde kendilerine haberci ya da gazeteci der bunlar :/

@fz: yalnız değilsin... bir çok kişi için bu böyle...

25/9/07 08:41  
Anonymous Adsız said...

Uzun zaman önce bu bloğu bulduğumda siz gitmek üzereydiniz..Onca zaman üstüne tekrar geldiğimde burda bulunduğunuzu görmek çok güzel..Hoşgeldiniz..

25/9/07 15:26  
Blogger ashkar said...

@hüzünbaz: hoşbulduk efenim. sizleri daha sık göremk isteriz artık buralarda :)

25/9/07 21:48  
Blogger . said...

ofs :S

25/9/07 23:13  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker