Salı, Aralık 19, 2006

KINALI KUZULAR

Sözlerin bittiği ve hani bazen olurya göz yaşınız akmazda tam şuranızda işte, boğazınızda düğümlenirya bir şeyler, öyle işte...
İzlenmesi gereken bir dizi.
Dandik aşk hikayeleri yada ağa zulm leri yerine kendi tarihimizi ve gerçek yaşanılmış olayları anlatan ve o zamanda yaşayamamış olmanın burukluğunu yaşatan bir dizi.
İZLEYİN DİYORUM SADECE...

Kınalı Kuzular.com

Kınalı Kuzular.net

buda sözlükten bir alıntı dizi hakkında..

trt'nin en müstesna işi, ahmet yenilmez'in yüzakı.

"halk bunu istiyor" saçmalığından intihar etmektense televizyonlarımızı balkondan atmaya kalktığımız* şu günlerde, ilaç gibi, şurup gibi, serum gibi gelen başyapıt.

özel efekti olmayan, sezonlarca uyuşturmayan, saçma sapan adlar ezberlettirmeyen, namsız hakikatli bir iki senaristin elinden çıkmış, dua müsebbibi.

trt'nin neler yapabileceğini ispatlamış efsane namzeti.

bir tek hey onbeşli'si için bir hafta beklenecek türkü mabedi.

"bedeli çanakkale'de şehitlerin kanıyla ödenecektir..."

8 Comments:

Anonymous Adsız said...

Teşekkürler benim bundan haberim yoktu. Gerçekten böyle dizilerde olmalı çok fazla var her yerde. Bir de starda köprü var denk gelemedim hep unutuyorum ya. Ayşa Kulin'in romanından .

Teşekkürler

20/12/06 00:14  
Blogger . said...

bende bilmiyodum hadi bakalım (:

20/12/06 01:03  
Blogger Unknown said...

3-0
ben de bilmiyordum. Hadi bakalım izleyen çıkacak mı?
TRT yaptı mı yapıyo!!

20/12/06 19:50  
Anonymous Adsız said...

Benim bundan haberim vardı da izlemek nasip olmadı bir türlü.. Fakat Trt'nin bir başka bombası "Sınırlar Arasında" diye bir program. Banu Avar'ın hazırlayıp sunmuş olduğu bir program. En son Nobel'i ele aldı, isveçin belli mercilerine sorduğu sorularla nasıl kenara sıkıştırdığını görmeliydiniz. Bir sonraki programı Fransa hakkında olacak fakat tam tarihini edinemedim. Edinirsem bildirmek isterim sizede.. TRT Bu sezon Vatan-Millet-Sakarya dedi ipleri eline aldı galiba... Rtük'ün medya maymunlarına koyduğu yasaklarıda göz önüne alırsak :) :) Mükemmellll :)

(Uzun oldu biraz k.bakmayın :P)

20/12/06 22:15  
Anonymous Adsız said...

Ben fragmanını gördüm ama izlemedim.Zamanını aklımda tutup ona yetişebilen kim :S

21/12/06 00:47  
Blogger Kayhanoviç said...

tv izlemiyorum ama trt veriyorsa izlerim sanırım bakıcam bir ara.
su galatasray lisesi muhabeti değilmi oysa izledim sanırım

21/12/06 01:04  
Blogger ashkar said...

@çilekli pasta, köprüye bir bölüm baktım gibi ama sarmadı beni, ama fena sayılmaz.
@melish, çalıkuşu, bence bir kez izleyin, zaten tiryakisi olursunuz.
@argon,sınırlar arasında bende duydum onu ama izlemedim bende, trt gerçekten güzel yapımlara imza atmaya başladı var öyle bi kaç program daha.
@vehice, pazar günü tekrarı ar sanırım bi izleyin derim, bu hafta özellikle süperdi.
@kayhan, her bölümde ayrı bir hikaye anlatılıyor, o anlattıkları mekteb-i sulteni öğrencileriydi sanırsam.

program salı akşamları 20:30 trt-1 de, tekrarı pazar akşamları olması lazım ama yinede bi araştırın bir kez bakın ondan sonra göreceksiniz nasıl bişey olduğunu, tarihimizle gurur duyacaksınız ve gözünüzden 1,2 damla yaş gelecek buna adım gibi eminim..

21/12/06 01:25  
Blogger ---OPTiO--- said...

ben izledim hemde istanbuldayken...ama cok üzülüyo insan ya :((

21/12/06 04:05  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker