Pazartesi, Aralık 04, 2006

KıZ iSTeMe- 3

Ateisten kız isteme
Allah?ın emrr? şey
(ulan ne desek )
Ya sen versene şu kızını bizim oğlana.

Ateistin kız istemesi
Allah?ınız emri peygamberinizin kavliyle kızınızı oğlumuza istiyoruz.

Taş devrinde kız isteme
Ver kızı uhhh
Al kızı ohhh

Küçük Emrah ın kız istemesi
Benim hiç kızım olmadı abiiii

Cin Ali nin kız istemesi.
Ver kızı ver. Kızı bana ver. Ver babası ver.
Al Ali al. Bu kızı al. Tepe tepe kullan?

Aziz-i yıldırımın kız istemesi.
Alın bu parayı kızın babasına verin.
Sonrada kızı alın gelin. Alıp geldikten sonra biraz daha vereceğimizi söyleyin.

Mecnu'nun Leyla yı istemesi
Allah'ın emri peygamberin kavliyle?.
Bizim deliye verecek kızımız yok? ( adamı niye delirdi zannediyorsunuz )

Not: Buradaki yazılar tarafımdan uydurulmuş olup kaynağı bende saklıdır. Kimse üstüne alınmasın. Ayrıca sayfama "kız isteme" diye google da aratıp gelenlere itafımdır ve son yazıdır bununla ilgili...

19 Comments:

Blogger ---OPTiO--- said...

Küçük Emrah ın kız istemesi
Benim hiç kızım olmadı abiiii



Aziz-i yıldırımın kız istemesi.
Alın bu parayı kızın babasına verin.
Sonrada kızı alın gelin. Alıp geldikten sonra biraz daha vereceğimizi söyleyin.


Cin Ali nin kız istemesi.
Ver kızı ver. Kızı bana ver. Ver babası ver.
Al Ali al. Bu kızı al. Tepe tepe kullan?

en güzel üclü diyorum :))süper..

5/12/06 02:56  
Blogger tılsım said...

Küçük Emrah ın kız istemesi
Benim hiç kızım olmadı abiiii

Cin Ali nin kız istemesi.
Ver kızı ver. Kızı bana ver. Ver babası ver.
Al Ali al. Bu kızı al. Tepe tepe kullan?

=))) en güzel ikili :D:D:D:D:D

5/12/06 10:48  
Anonymous Adsız said...

seriye son vermeden yüzdeyüz garantili kız isteme tekniği üzerine bir yazı döktürseydin hocam.
bu diyaloglar biraz havada kalmış.:P

5/12/06 11:18  
Anonymous Adsız said...

:) google search e tşk etmek gerek sanırım o da olmasa naparız bilmem.. ayrıca çok güzel düşünmüşsün peki senin kız istemen nasıl olurdu? :p

5/12/06 13:21  
Blogger . said...

go ashkar go go q:
güzel olmuş

5/12/06 14:57  
Anonymous Adsız said...

ash canın mı sıkkın senin? halet-i ruhiyen 0'lara inmiş ne o öle ayıp ayıp :p

5/12/06 22:56  
Blogger deli mine said...

Cin Ali bombaaa çok güldüm :)))
Moral benden beter ..yok ya ben (-) lerdeyim ahanda yarın ki sınava da girmeme karari aldım :D
cesaretlendim ya uzasın 2 3 sene :)) ben de bu gidişle okulda kalıcagım

6/12/06 03:11  
Anonymous Adsız said...

Hahahah :)))) çok güzel uydurmuşsun valla süper olmuş :)
emrah ve ali en güzeli :D

şarkıda süper :))

6/12/06 17:31  
Blogger Tuğba said...

Bende yaptım aynısında bakk::::::P

Gaffurun kız istemesi
GAFFUR:Allah'ın emri ile gızınızı istiyorum.
BABA:vermiyoruz
GAFFUR:niye beni beğenmiyormusunuz
KIZ:Baba ben o deliyle evlenmem
GAFFUR:sus gızzzzzzzzz

6/12/06 22:56  
Blogger deli mine said...

:)))))))))) helal tugba :))))

7/12/06 00:12  
Blogger ashkar said...

@optio, tılsım,melish, teşekkürler :)
@masuda, o yazıyıda senden bekliyoruz o zaman :))
@pinkmoon, bu soruya cevap vermeme hakkımı kullanıyorum :))
@cansu, daha önce dediğim gibi tadını çıkar, sonra çok ararsın sende benim gibi sınav olsada gitsem dersin bitirdikten sonra. relaxxxx :))
@tuğba, :))) sendede var aynı cevher güzel olmuş :)))

7/12/06 01:52  
Anonymous Adsız said...

yalnız cok iyi uydurmussun:) aziz yıldıvıma koptum ben.
zaten takmıs bir durumdayım..

7/12/06 09:59  
Blogger blacklebron said...

ahahahaha hiper bunlar laa (:
hepsi güzel de .. aziz olmamış :/ neyse canın saolsun (:
bi aziz başkan için seni mi kırcaz (:

7/12/06 15:45  
Blogger yaban tirtili said...

Bunların arasına bir de Mustafa Topaloğlu yakışırdı aslında...
Ama ben o kadar yaratıcı değilim. :(

7/12/06 17:05  
Blogger . said...

melish'ten kız isteme:
viyanayı kuşatta gel (:

7/12/06 17:07  
Blogger ashkar said...

@lebron,teşekkürler demi yani olsun o kadar :))) fenerbahçeli arkadaşım benim...
@yaban tırtılı, düşünmek lazım şimdi birden gelmiyo benimde aklıma, aklına gelen yazabilir.
@melish, işi çok yokuşa sürmüşsün valla.:)) ağzıyla kuş tutsa elaman olmaz mı? :))

7/12/06 22:37  
Blogger mayksisman said...

Aziz Yıldırım'lı olan güzel baya (:

7/12/06 23:21  
Anonymous Adsız said...

Çoook güzeller :)))

19/12/06 21:18  
Blogger admin said...

aziz yıldırıma koptum yaa :))))

28/12/06 12:50  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker