Pazar, Kasım 26, 2006

kAr tAnEsİ






fotoğrafların devamı burda

Bir yaratıcının olduğunu kanıtlar cinsten fotoğraflar?
Fotoyu koyduk birde yazı uydurmalı dedim...
Uyduramadım bende bir şiir ekleyim dedim...


Bugün elime bir kar tanesi düştü
O kadar güzel O kadar narindi ki ,
Hiç erimesin istedim...
Ama bir süre sonra eridi ve kayboldu.
Üzüldüm , korktum ...
Bir gün seninde kabolmandan korktum.
Ne olur sende erime olur mu..!
Bugün erimeni istemiyorum....
Sende her kar tanesi gibi eridin.
Bugün yine yanlızım , yine sessiz buralar.
Biliyor musun hiç aksam olmasın istiyorum.
Şimdi senden gidiyorum... elveda kar tanesi...

ceyhun köylüoğlu

Çalan parça oradaolmayan için, canım askerde dinleyemiyormuş koyarsan dinleriz dedi. Bende "koymam mı " dedim.

Aerosmith - Hole in my soul

16 Comments:

Blogger blacklebron said...

hepimizin eriyeceği saniye bile belli ..

26/11/06 02:23  
Anonymous Adsız said...

Çok güzel konuya değinmişsin gerçekten çok ilginç kar taneleri, ve her bir kar tanesi gökyüzünden inerken birbirine değmiyormuş bunu duyduğumda çok şaşırmıştım.Hala bir yaratıcının olduğuna inanmayanlar kör olmalı..

26/11/06 12:05  
Anonymous Adsız said...

soğuk ama harika birşey.. yaratana, O'na hayran olmamak mümkün değil.. kim bilir daha farkedemediğimiz ne mükemmel şeyler var..

26/11/06 17:59  
Blogger . said...

1 kar tanesi ol kon... die bir şarkı vardır bilirsin (;

26/11/06 18:56  
Blogger deniz said...

sanırım arkadasın bu kıyagı unutmayacak..

26/11/06 18:57  
Anonymous Adsız said...

arkadasa gidiyor bu sarkı. ozaman
hayırlı teskereler tez bir zamanda geri döner inşallah..

karlar eridikten sonra

27/11/06 00:47  
Blogger ---OPTiO--- said...

her kar tanesini bir melek taşırmış...

sebebi yok erimesin hiçkimse..değer verilenler ve değer verildiğini bilmeyenler özellikle...öyle işte..

şiir çok hoştu..
askerdeki arkadaşa hayırlı teskereler şimdiden..umarım çabucak döner.

27/11/06 03:40  
Blogger ashkar said...

@23, haklısın valla.
@tuğba, ne diyelim onlarında gözü açılır diye umalım...
@un4,kim bilir??
@melish,kon dilimin ucunaa diye devam eder teoman dı sanırım :))
@deniz, unutmaz :)))
@kayhan, bu gidişle karlar tam yağmaya başladığında gelecek gibi duruyor :))
@optio, erisinler erimeyi hak edenler ersin bence :P
@eysean, a)bu resim atommikroskobu yada onun gibi bişeyle çekilmiş ve gerçek
b)gerçek dedik ya inanmıyormusun verdiğim linkte diğer fotolara bak
c)bilmem
d)bugün itibariyle 50 yada 49 gün sonra :)) başka sorusu olan :)))

27/11/06 13:36  
Anonymous Adsız said...

herşey bitiyor mu birgün? herkesi kaybedecek gibi hissediyorsun ama bazıları bırakıp gitmiyor veya erimiyor bir kar tanesi gibi, erise de giderken damlalar bırakıyor gözyaşı gibi bazen sevinç gözyaşları bazen hüzün..

ne kadar güzel kar taneleri.. aklıma teoman'ın şarkısı geldi

"bir kar tanesi ol,
kon dilimin ucuna
bir kar tanesi ol,
eri ağzımda.."

27/11/06 14:08  
Blogger . said...

teoman o dedim ben :D

27/11/06 20:44  
Blogger tılsım said...

Şiir çok güzeldi ;)ağzın erisin der ama için erimesin kıyamazsın ;)

27/11/06 22:39  
Blogger ---OPTiO--- said...

:)))

28/11/06 12:54  
Blogger OradaOlmayan said...

çok sağaol kardeşim..aylarca tvt su tv dinleyip ..arasıra ağzından cano cano kaçırmanın ne demek olduğunu bilmeniz lazım..süper walaaaa...

28/11/06 19:47  
Blogger ashkar said...

eyvallah kardeş isteklerin benim için emirdir sen iste yeter ki bilmezmiyim ben onları aynı şeyleri bende çektim :))

28/11/06 21:00  
Blogger deli mine said...

eysean 'a sözüm var :)
evet kar taneleri o şekilde oluyor hatta o şekler hexagonal close-packing (HCP) deniyor o yüzden 6genler... (şuanda bunları çalişiyorummm yrn sınavım var:)))

şiir ayrı güzel tebriklerrr şarkı ya ne denir o daha mı güzel yoksa :) neyse sen çok jestik bi adama benziyorsun arkadaşın olmak güzel olmalııı

29/11/06 20:20  
Blogger ashkar said...

teşekkürler cansu, onu arkadaşlarıma sormalı :P

3/12/06 16:41  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker