Pazar, Ekim 15, 2006

IşIk ve sEvgİylE

Aylardır aynı giden düzeni bu gün muhteşem bi olayla bozdum. İş- ev , ev - iş arası sıkıcı ve monoton düzeni Muhteşem İLHAN İREM konseriyle bozmuş oldum ki gerçekten de muhteşemdi.
Hemen hemen her şarkısına eşlik ettiğim (italyanca söylediği hariç) , alkışlamaktan ellerimin acıdığı (feda olsun ona), bağırmaktan sesimin kısıldığı (oda feda olsun) muhteşimin muh unda, fev-kaladenin fev kinde, olağanüstünün üstünde bi konserdi.
Oturduğum yer itibariyle yaptığı her hareketi gördüğüm ve gözlerimi bi dakika bile ayırmadığım harika saatlerdi. Bence bunca yıl bizi kendinden mahrum etmeye hakkı yoktu ama dönüşü muhteşemdi. Yine tarihi bi olaya tanıklık ettim, ilerde çocuklarıma, hatta torunlarıma anlatacağım bi konserdi. Sahne performasıda bi o kadar güzel ve tavırları çok samimiydi. Konserin her anı güzeldi ama en güzeli sanırım herkesin hep bir ağızdan ayakta söylediği "haydi sil gözlerini" şarkısıydı. Kendi adıma "bezgin" ve "dua" parçalarını okumasını çok isterdim ama söylemedi, canı sağolsun ne yapalım dinlediklerim yeter de artar bile.
Bis kısmında söylediği parçalara eşlik eden semazenler ve ayakta izleyen seyircilerin görüntüsü de görülmeye değerdi.
Uzun süredir kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim, güzel bi değişiklik oldu benim içim. Bi süre götürür sanırım beni bu güzellik.
Gelemeyenler, sizde kendi derdinize yanın ve pişman olun, ne yapalım artık :)

14 Comments:

Blogger Kayhanoviç said...

hadi yaa tühh kacırdık:(
ne güzel yapmıssın bazen arada bi yapmak lazım böle seyler hoş oluyo ciddende...

15/10/06 03:27  
Blogger ---OPTiO--- said...

ne güzel yaa..cok sevindim güzel gecmesine...ben bayilirim ilhan irem e..keske gelebilme imkanim olsaydi..iclal aydinda yazilarinda onun konserlerinden bahsedip duruyo.bu tarz muhtesem kelimelerle anlatiyo o da...neyse..simdilik ben kacar..görüsürüss...

15/10/06 14:12  
Blogger >>>>MUSTAFA<<<< said...

ilhan irem mükemmeldirr yaa kaçırmışız hakikatenn...

blog güsel yazı anlatımıda hoş kayhanda hoş:p

bende hoşum ama gidiorum bayyy hoşçakal::))))

15/10/06 16:47  
Anonymous Adsız said...

aa diyorum bende ash nerde bugün yok msnde :) unutmuşum konser olduğunu.. eğlendiğine çok sewindim gerçekten bu konserler insanın kalbine işliyor insan daha iyi hissediyor kendini hele bir de çok sevdiğin birinin konseri ise..

15/10/06 20:01  
Blogger nu'n said...

hemen bu nispetsel hareketinizi bi kenara not alıyoruz ashh bey:) neyse son dönemde böyle bir değişikliğe ihtiyacınızın olmasını hafifletici neden kabul ediyoruz:))))

(ayrıca suskunluğun bitmesine de seviniyoruz kuzuumm)

15/10/06 22:44  
Blogger deniz said...

ehh ne diyelim artık, eglenmene sevindim :)
(kıskanclık sezdim kendimde)

16/10/06 00:56  
Anonymous Adsız said...

psychedelicpink'de de okudum.. kıskandım.. burda da kıskandım.. bi blogda daha okursam çatlicam:p

16/10/06 01:58  
Blogger ashkar said...

@kayhan,mustafa, kaçırdığınıza üzülmelisin gerçekten de.
@optio, bakarsın oralarda da bi konser verir, olursa öyle bişey kaçırma derim.
@pinkmoon, evet çok sevdiğim birinin konseri, hele bide şarkılara eşlik edebiliyorsan bi başka güzel oluyor.
@thesad, nispet!!! estagfurullah :))
@eysean, keşke olsaydın, bi daha ki sefere artık, olursa tabi bi daha ki sefer :)
@deniz, bende sezdim bi kıskançlık :P
@un4, ankarada oturan biri için acı bi kayıp senin adına üzüldüm, bi daha ki sefere hep beraber artık :)

16/10/06 23:44  
Blogger blacklebron said...

bayılırım ilhan ireme !
çok iyi etmişsin .. ara vermek lazım bazen sıkıntılara ;)

17/10/06 00:01  
Blogger ---OPTiO--- said...

buraya gelse kacirirmiyim hic :))

17/10/06 04:38  
Blogger nu'n said...

şaka yaptım be güzelim. her kara bulut dağıtma eylemini gönülden desteklerim ben merak etme:)))) bu arada linkler pek şık olmuş...

18/10/06 23:53  
Blogger ---OPTiO--- said...

kandilin mübarek olsun :) tüm dileklerin kabul olsun insallah....

19/10/06 17:42  
Blogger . said...

konserler süperdir..
özellikle tüm parçalarını ezbere bildiğin biriyse
benim gibi zıplamaktan ayakkabıların
bağırmaktan boğazın (daha saymayım) mahvolur
ama değer (:
herşey güzel..

19/10/06 21:02  
Blogger Kayhanoviç said...

hayırlı kandiller

19/10/06 22:17  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker