Cumartesi, Eylül 09, 2006

bi biskrem versem


Keşke bi biskrem vererek halledebilsek herşeyi.

9 Comments:

Anonymous Adsız said...

keşke öle olsa ama nerdee... sadece reklamlar da oluo öle şeyler.

9/9/06 23:43  
Anonymous Adsız said...

bir biskrem için her işinizi yaparım:p hatta abartıp biskrem vermeseniz de yaparım.. ama işte elimden ne gelirse.. peri felan olsaydım da sihirli değneğimle "keşke"lerinizi yok etseydim keşke.. :)

10/9/06 04:10  
Anonymous Adsız said...

oo bana çok gerekli bi peri keşkelerim çok benim un4 benim perim olsanaaaa :D

10/9/06 14:09  
Blogger ---OPTiO--- said...

bi biskremle halledebilmek herseyi...öyle olsaydi eger , biskremi insanlarin üzerinde dolasan kara bulutlara verirdim bende , kaybolup gitsinler diye ....

10/9/06 21:45  
Blogger ashkar said...

@pembeay, hayatımızda reklemlerdaki gibi olsa ne güzel olur demi :)
@un4, teşekkür ederim, bizde senin için bişeyler yapmak isterdik...
@optio, keşke olsa öyle bi imkenda versek ve dağılsa...

10/9/06 23:06  
Blogger Beyaz Piyano said...

yolda bi bayan bi biskrem vercem ne olur şu poşetleri taşımama yardım edermisinis dese başına neler gelir düşünmek bile istemiyorum bi biskrem vermeden halletmek daha iyi.Hokus pokusla halletsek daha güsel olar gibi diyom

11/9/06 15:26  
Blogger nu'n said...

:))...hay allahımm, sihirli değneğin modası geçti de benim haberim mi olmadıı.....

11/9/06 22:44  
Blogger ashkar said...

@piyano, thesadspirit, eee devir değişti artık, nerdeeee o eski değnekler... :)))

11/9/06 23:20  
Blogger nu'n said...

ashh, yaşlanıyoruz desene:))

13/9/06 00:07  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker