Pazar, Temmuz 23, 2006

gerçek bir hikaye

Kız ve erkek aynı sınıfta okumaktadırlar. Aynı ortamın gerektirdiği bütün davranışları sergilemektedirler.
Bir gün kız erkekten kendisine ders çalıştırmasını söyler.
Erkek bütün iyi niyetiyle kabul eder.
Çünkü erkek öyle bi insandır ki hayatta tanıyıp tanıyabileceğiniz en doğru dürüst insanlardan bile daha doğru dürüst biridir. İyilik abidesi bi insandır. İnsandır sonuçta insancıl duyguları olan. Bu ders çalıştırma esnasında her insanın bazı zamanlar hissettiği bazı duygular hisseder erkek arkadaşımız. Siz ister aşk deyin ister sevgi ne derseniz artık.
Kız bu duygulara duyarsız kalır. Hiçbir şey hissetmediğini söyler. Ama erkek kapılmıştır bir kere bu rüzgara, istese de vaz geçemez kolay kolay. Israr eder, mesaj çeker, sevgisini anlacak bütün araç gereci kullanır. Ama olmaz ve olmayacaktır da. Bütün çabalamalara rağmen kötü son yaklaşmaktadır.
Sonunda kız artık bütün bunlara dayanamaz ve ? sen hiç aynada kendine bakmıyor musun, hangi yüzle bana bunları söylüyorsun? der.
Acımazca sarf edilen (kavgada söylenmez derler ya tam öyle bi cümle) bu cümlenin erkeğin ruhunda açtığı yaralara şahit olan insanlardan biriyim.
Genelleme yapıp, böyledir işte kızlar demek istemiyorum bir arkadaşımızın erkekleri genellediği gibi ***
. Ama bazen çabalamakta işe yaramıyor işte. Olmayınca olmuyor.

12 Comments:

Blogger theimaginationinside said...

ya ben genellemedim ya. bi yazı daha yazıcam dikkatli okumayan erkekler diye ha ashkar :)

23/7/06 04:01  
Blogger ashkar said...

valla vişne kurduğun cümleler geneller nitelikteydi, en azından bana öyle geldi.

23/7/06 04:06  
Blogger theimaginationinside said...

eh böyle giderse genel olabilir. ben napiim siz dengesizleştikçe :)

23/7/06 04:08  
Blogger mer said...

kızdan kıza fark erkekten erkeğe daha çok fark vardır. ben bu cinstenim ama gene de ah bu kızlar da az değil demekten kendimi alamıyorum. ama şu erkekler var ya. ne istedikleri bi belli olsa.. neyse :) konumuza dönelim :)
genellemeye gerek yok tabii ki.

23/7/06 20:07  
Blogger ashkar said...

@lamer kızların ne istediği belliymiş gibi konuştun. "what Women want" diye film bile çekmişler daha ne deyim :P

23/7/06 23:07  
Blogger Beyaz Piyano said...

sonu karakolda bitebilecek bir yazı :))
erkekle kıs bişiler yapcak sandımdı kıss iiki pas vermemiş oğlana yoksa sonu fena olaarrdı :))

24/7/06 15:09  
Blogger psychedelicpink said...

Walla kız erkek die bölmek baştan yanlıştı, duygu "dengesiz erkekler" bağlığını "dengesiz insanlar" olarak değiştirmeli, oylamaya sunabiliriz isterseniz :p

25/7/06 00:08  
Blogger ashkar said...

güzel bi çözüm yolu valla. yoksa blogda erkekler kızlar ayrımı yapılmaya başlanacak.

25/7/06 00:26  
Blogger theimaginationinside said...

ay ne yapacam ya aynı yazının dengesiz kadınlarını da yazayım da anlaşın bari :)
bu arada ash. doğru olmayınca olmuomuş acı da olsa anladım sonunda napalım :/

25/7/06 02:22  
Blogger rene gallimard said...

anlamadım ben.. kız erkeğe "iğrençsin" demiş.. tipinin rezalet olduğunu söylemiş.. ee sonra..

yalan mı söylesin insanlar.. "şu an bir ilişki için hazır diilim" falan mı desin..

ben de bu götü kalkıklığı anlamıyorum, aşıksan karşında ki de sana aşık olmak zorunda sanki..

26/7/06 17:45  
Blogger ashkar said...

@rene gallimard; düzgün bi üslupla söyleye bilirdi. Kızında o kadar güzel olduğu söylenemez zaten, bence malum yerleri kalkanlar güzel olmadığı halde(her açıdan), birisinin kendisinden hoşlandığını bilipte havalara girenler.(her iki cinstede).
son sözüne katılıyorum.

26/7/06 22:05  
Anonymous Adsız said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
Diazepam assay kit Cheap buy buspar online Effects of valium on human body Buspar and grapefruit Buspar help depersonalization Cosmetics co Buspar www espa ol Car day dollar rent

30/8/06 11:45  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker