Perşembe, Haziran 15, 2006

1. YIL KUTLAMASI



Geçen sene bugün, ÖYLESİNE başlayan yolculugumuzda ilk dalyayı yaptık, darısı diğerlerine.

Bir yıl boyunca beni yanlız bırakmayan


  • ekmekarası
  • kardeşim benim

  • maviistiridye
  • canımsın, blogla beni tanıştıran ve sonrada blog aleminden giden insan

  • psychedelicpink
  • yazılarını büyük bir zevkle okuduğum, floyd hayranı güzel insan

  • duygu
  • depresif hayatı vişne tadında yaşayan duygusal insan

  • tuğba2005 öss ye hazırlandığı için suskun olan ama yakında döneceğine inandığımız süper kız

  • unfortunately duygu insanı

  • leylek bloguma ilk yorumu yazan kişi

  • pinkmoon
  • blogumu hiç bir zaman yalnız bırakmayan güzel insan

  • my
  • sürekli nick değiştiren :) , okunası blog sahibesi

  • jawussjan
  • oyunlarla bize hoş vakit geçirten blog sahibi

    aramıza yeni katılan
  • 10
  • ve
  • matilda


  • ve bloguma ugrayıp yorum yazan, okuyup giden onlarca kişi
    hepinizi çok seviyorum ve çoook teşekkür ediyorum.
    Umarım ilerde bir gün bir yerde karşılaşırız.

    11 Comments:

    Blogger admin said...

    kutlu olsun ashkar, nice yıllara cam kenarı :)

    15/6/06 22:26  
    Blogger matilda said...

    beni de unutmayıp küçük de olsa(kinaye,beğenmemişlik) bir yer ayırdığın için çooook teşekkürler ashkar abi..
    ben bele çooook güzel yorumlar yazıp seneye bu sıralamada en üstlere çıkıcam(hırs) emin olabilirsiiiiiin..
    nice yıllara CAM KENARIIIIIIIIIIIIII(bele çocuksu saf garip bi sevinç)...

    15/6/06 22:53  
    Blogger matilda said...

    yoruma bak be..hihiihihihi..

    15/6/06 22:54  
    Blogger theimaginationinside said...

    nice yıllara :) demek 1 yıl doldu ha !!!

    16/6/06 15:44  
    Blogger deniz said...

    nice yıllara!

    17/6/06 02:32  
    Anonymous Adsız said...

    benim canım arkadaşım daha nice yıllara inşallah bir dahaki kutlamada da burda olabilirim.. ben unutmuşum ya blogumun yaşını kutlamayı sorumsuzmuyum neyim.. :D

    17/6/06 11:58  
    Blogger yutghjlk said...

    hayırlı olsun 1.yılın:)
    karneyi de alayım geliyorum:D
    az kaldı:p

    18/6/06 13:59  
    Blogger psychedelicpink said...

    Çok yakında ashkar, yolu floyddan geçen herkesle bir gün bir yerde... :D

    Bloguna da nice seneler ;) İyi ki varsınız...

    18/6/06 22:38  
    Blogger ashkar said...

    @Jawussjan, tesekkürler
    @matilda,tesekkürler, sakın sıralama falan olduğunu düşünme yok öle bişey valla :), umarım seninde bir yılı bitirdiğini görürüz
    @vişne,tesekkürler, olduş valla, ne çabuk demi
    @deniz, sende hoş geldin ve tesekkürler
    @pinkmoon,tesekkürler, aaa ne sorumsuzluğu :), hep birlikte kutlarız 2 yılı
    @tugba tesekkürler, umarım sınavın ii geçmiştir, insallah kazanırsın güzel bi üniversite. bekliyorum karneyi :)
    @psychedelicpink tesekkürler, çok çok az kaldı,sende

    19/6/06 01:57  
    Blogger mer said...

    geç kalmışım ama nice senelere hep beraber efendim...

    bak görüyomusun karşılaştık bile.. :)

    bu kız mercanmıydı.. mymiydi neydi diyenler mer desin kısaca. ben öyle diyorum kendimi anlamadığımda yani :P

    21/6/06 20:09  
    Blogger Beyaz Piyano said...

    nice yıllara inş. 10. yılıda görürsünüz 100. yılıda

    22/6/06 13:25  

    Yorum Gönder

    << Home

    javascript hit counter
    eXTReMe Tracker