Salı, Ocak 31, 2006

İlk Çarşı

herkese selamlar.
nihayet bugün ilk çarşı iznimi kullanıyorum. Büyük bir heyecan ve merakla çıktığım ilk çarşı doğru yu söylemek gerekirse o kadar iyi değildi. Bekletilerimin çok altında kalan bir manzarayla karşılaştım. Lefkoşe yi dolaştık ama zaten yarım saatte bitti gezi. Biraz gelişmiz bir Anadolu köyünden pek bir farkı yok. Bir sonraki çarşı izninde Girne ye gitmeyi düşünüyorum, Lefkoşe ye nazaran daha güzel olduğunu söylüyorlar.
Askerlik kısmına gelince ; bir askerin yapabileceği en rahat askerliği yapıyorum desem yalan olmaz. Pink in de dediği gibi sanırım ailemin en rahat askerlik yapan kişisi ben olacağım. Alayda bulunan herkesin yaptığı sabah sporu ve diğer eğitimlerden muaf bir birlikte görev yapıyorum. Allah bozmasın çok rahatım valla :)
Böyle bir rahatlığı askere gelecek olan herkese nasip etsin Allah...
Şimdilik bu kadar daha sonra görüsürüz.

4 Comments:

Blogger un4tunately said...

aman ne güzel, son güne kadar aynı rahat devam eder inşallah.. maşallah demek lazım:))

31/1/06 20:32  
Anonymous Adsız said...

çok sewindim rahat olmana mehterbaşının dediği gibi Allah bozmasın.. ösledim seni yazılarını..

12/2/06 14:57  
Anonymous Adsız said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

8/6/06 22:18  
Anonymous Adsız said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

22/7/06 15:46  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker