Perşembe, Kasım 17, 2005

I am a Superman

Bugün arkadaşla Kızılayda buluştuk ve biraz sohbet biraz yürüyüş yaptık. Kızılaydan Maltepe Pazarının olduğu yere doğru giderken Kızılay'ın Kan Bağış Aracını gördüm. Daha önce deneyip yapamadığım bağışı bu sefer gerçekleştirmeye kararlıydım. İçeri girdim verilen kağıtdaki soruları cevaplarken aç olduğumu fark ettim. Kağıdı oraya bırakıp yemek yemeye gittik. Yedikten sonra tekrar aracın yanına gittik ama doktor yemekten sonra yarım saat geçmesi gerektiğini söyledi. Yarım saat sonra tekrar gittik, bu sefer de ayağımızı sürttüğümüzden midir nedir çok fazla sıra vardı içerde, tekrar gezmek zorunda kaldık. Ama kararlıydım verecektim o kanı. 1,5 saat gezdikten sonra yani yaklaşık kağıdı doldurduktan 2.5 saat sonra nihayet içeri alındım. Sıradan bir insan olarak girdiğim kan verme aracından süpermen olarak çıkmıştım. Artık bende bir süpermenim. (Kendimle gurur duyuyorum)
Günün karı: kandan sonra verilen meyva suyu, çokoprens, dünya klasiklerinden bir kitap (Platon-Şölen) ve hesabıma yatan yüklü bir sevap.

3 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Ooo hayırlı uğurlu olsun. Tebrik ediyorum...
:)

20/11/05 19:53  
Blogger :..: said...

kitap verdiklerini bilmiyordum:-) şunu daha önce söyleseydin ya:-))

25/11/05 07:46  
Blogger ashkar said...

ama sen seçmiyorsun onlar ne verirse. bir nevi süpriz mahiyetinde. 3 ay sonra tekrar verip bi kitap daha alacağım :)

25/11/05 19:15  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker