Cuma, Eylül 09, 2005

mutlu 10

Kız Tuğba nerden gördün o kadarda saklanmıştım.

1- Birilerinin dediklerine göre değilde kendi istediğim gibi hayatımı yaşamak...

2- Kan kardeşimle beraber yaptığımız herşey mutlu eder beni. ( Metin öpüyorum seni)

3- Okuldayken kantinde çay içmeyi çok severdim ( özlemeye mi başladım okulu ne?)

4- Dostlarla muhabbet etmek...

5- Yaz yağmurunda, tek başıma ıslanmak...

6- Sevdiğim inanlara verdiğim değerin karşılığı görmek...

7- Arkadaşlarımın doğum günlerini hatırlamak ve onlara doğum günü mesajı çekmek...

8- Yatağımda müzik dinleyerek uykuya dalmak...

9-Tek başıma basketbol oynamak. Sadece pota ve ben...

10- Siz blogger larla beraber olmak, yazdıklarınızı okumak ve okunmak

genelde küçük şeylerle mutlu olan bir insanım ama o kadar küçüklerki unuttum onları, aklıma bunlar geldi.
Kimi sobelesem acaba.....
Oradaolmayan pek oralarda gözükmüyor ama ben yinede sobeleyim.
başkaaa... mim seni sobeledim.
jawussjan seni sobeliyorum oda pek uğraşmaz ama ne yapalım sobelendin bi defa :)

5 Comments:

Blogger mandalina said...

3. maddeye binaen,
kantinde çay içmeyi ben de çok seviyorum.güzel tarafı ben 2 yıl daha içebileceğim :)
inşallah tabi :)

9/9/05 18:44  
Blogger psychedelicpink said...

Çay içmek başlı başına bir mutluluk zaten :D Ufuk İlter deyinmiş de...

Bir gün İstanbul'da buluşup vapurda çay içip martılara simit atmayı planlıyoruz Ashkarcım gelirsin :)

9/9/05 21:06  
Blogger yutghjlk said...

görürüm ben :p
güzel şeyler yazmışsın:9

"Sadece pota ve ben..." :D

10/9/05 13:48  
Blogger ashkar said...

@mandalina benim içinde iç bir bardak şöyle en demlisinden
@pink gelirim tabi. zamanı söyleyim yeter. bak sekerparede sitem ediyor gitmek şart oldu artık.

10/9/05 18:12  
Blogger mim said...

imdat sobelendim mi :)

14/9/05 20:56  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker