Salı, Ağustos 23, 2005

VEEEE SONUÇ...

Sonuç: Medial menüsküs arka boynuzunda grade 2 dejenerasyon...

Valla aynen böyle yazıyor raporda. Neyseki doktor bey türkçe mealini söyledi.

Türkçesi : Dizinde kıkırdak zedelenmesi olmuş.

Allah'tan MR sonucu korktuğum gibi çıkmadı. Doktor, herhangi bir yırtılma olmadığını ama böyle bir olayın tekrarında, kesin ameliyat olursun dedi. Birkaç ilaç ve bandaj verdi ayrıca yapmam gereken egzersizleri gösterdi. Neyse bunu da ucuz atlattık. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız, diyemiyorum. Bu bacakla zor çünkü...
Olmayan futbol hayatım bitti sanırım :)

8 Comments:

Blogger ashkar said...

@duygu unutamayacağım kesin :)
@ sekerpare desene büyük fırsat kaçırdım :)

isin konusunu en kısa sürede halletmeye çalışacağım olmazsa tamplate i değiştirebilirim.

25/8/05 18:53  
Blogger psychedelicpink said...

Geçmiş olsun tekrar. Dikkat et bu defa. öyle hoplayıp zıplama ;)

Sen de hoşgeldin, pek sık görünmüyorsun ortalıkta...

>Pink<

25/8/05 23:10  
Blogger mer said...

Allah beterinden saklasın.. geçmiş ola...

bende kim olduğumu yazmak istiyorum.hoşuma gitti... :)

_MeRCaN_

:)

26/8/05 16:56  
Blogger ashkar said...

herkese çok teşekkürler arkadaşlar iyi dilekleriniz için
@pink bugünlerde sadece okuyorum hiç yazasım yok, sanırım sıcaklardan :)

29/8/05 14:20  
Blogger mandalina said...

geçmiş olsun.Allh beterinden korusun.Çabucak iyileşirsiniz umarım...

lise sonda aldığım naylon raporumda benim de sol dizimde menüsküs incinmesi olduğu yazıyordu.Allah saklasın...

29/8/05 15:24  
Blogger jonquille said...

geçmiş olsun. yırtlıma olmadığına sevinmelisin. ama artık çok dikkat etmen gerekecek.

30/8/05 01:17  
Blogger yutghjlk said...

geçen geldiğimde (böyle tatil olmaz olsunu yazdığın zaman) bi türlü modemim izin vermedi geçmiş olsun dileklerimi iletmeme kendisi 56k olur da:( :p
neyse
çok çok geçmiş olsun

2/9/05 18:17  
Blogger OradaOlmayan said...

kullanıcı adımı yalnış verdim dün goku hatırlattı lasım olursa isim soy isim 111 şifre aynı:))ni el atar toparlarsın artık bloğu:))

3/9/05 23:59  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker