Pazartesi, Ağustos 01, 2005

Daha öncede oldu. İster tahmin deyin, ister malum olma, isterseniz içe doğma. Hangisi bilmiyorum ama bir şekilde söylediğim oluyor, her seferinde tam olarak ne olacağını bilemesemde hissediyorum. Ve diyorum ki kötü bir şey olacak.
Yerinde duramama, içimin sıkılması, tarifi imkansız bir huzursuzluk... ve sonrasında gelen kötü bir olay.

Aynı şekilde 31-Tem-2005 tarihinde arkadaşla telefonda mesajlaşırken
Arkadaş: Mesaj attım geldimi. telefonlar kafayı yedi bozuldu
Ben : Geldi, aldım mesajı. Burada da ışıklar gitti zaten. Hava çok açık, yıldızlar parlak deprem falan olasa bari. okuyup üfleyin öyle yatın.
(tam iletim raporu geldiğinde, hafif bir sarsıntı hissettim)
A:İçine mi doğdu msj okurken sartıntı oldu. şuan gerçekten deprem oluyor.

2 Comments:

Blogger ashkar said...

@pink sen ilerde kendi dersanenin sahibi olacaksın :) haa bunu beğenmediysen, ilerde sen milli eğitim bakanı olacaksın :)) (dondurmayı hak ettim sanırım)

@duygu iyileri bilemiyorum genelde kötü şeyleri hissediyorum

@şekerpare ederim tabii. inşallah kabul olur :)

9/8/05 00:54  
Blogger ashkar said...

bu arada şu an tatildeyim size haber vermeden kaçtım geldim antalyalara başıma gelmedik kalmadı. dönüşte anlatırım.

9/8/05 00:55  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker