Cuma, Temmuz 08, 2005

Ben bir palyaçoyum....
Adamın biri bir gün doktora gitmiş.
'Doktor bey ben mutsuzum, hiç gülemiyorum, mutlu olamıyorum, demiş.
Doktor :sana ben birşey yapamam , demiş.
Adamla birlikte cam kenarına geçmiş.
Doktor :şu karşıdaki sirki görüyor musun? ,demiş.
Adam: Evet.
Doktor :Oraya git, orada bir palyaço var. O seni çok güldürür,çok mutlu olursun, neşelenirsin' demiş.
Adam :Doktor bey ben o sirkin palyaçosuyum, demiş
Kimse bilmiyor mutsuz olduğumuzu. Dışarıdan bakan herkez seni mutlu sanıyor. Oysa içeride kopan fırtınaların kimse farkında değil. Sen sadece palyaçoluk yapıyorsun herkeze, belkide yapmak zorunda hissediyorsum kendini. Her gülen mutlu değildir, bunu bilin ve fark etmeye çalışın etrafınızdaki palyaçoları. Çünkü sizde onlardan birisiniz.

4 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

isnan kendi kendinin doktorudur bence. Mutsuzlugunu kendi yenebilmelidir. Buna iyice inanmakla baslamali.
Hep beraber tekrarlayalim...
Mutluyum! Hayatta olmak gerçekten güzel. :)
Gülümseyecek o kadar çok sey varki gözlerini kocaman aç ve etrafina bak. Sahip oldugumuz güzel seylerin degerini anlamak için illa kaybetmek mi gerek :(

Karamsarlik beni çok korkutuyor...

8/7/05 11:24  
Blogger yutghjlk said...

ben palyaçolardan nefret ederim...

8/7/05 11:59  
Blogger jonquille said...

böyle bir hikaye vardı. yazarı kimdi, kendi neydi hatırlayamadım gitti. uff, bulmazsam çatlarım :) keşke postu okumasaydım! :)

bu arada, ben de bugün kendimi defalarca tebrik etmiştim rol kesme yeteneğimden ötürü, bu da tuz biber oldu.
ashkar, herkese tercümân olmuş galiba.

8/7/05 23:12  
Anonymous Adsız said...

herkesin bir derdi var durur içerisinde ... Şu anda volkan konak dinliyorum çok belli oluyo heralde

11/7/05 15:01  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker