Perşembe, Haziran 30, 2005

bugün ayrılık günü.
biraz göz yaşı tadında,
biraz duygusal
biraz da hüzünlü.
zaten hep böyle değilmidir ayrılıklar.

Zaman yine gösterdi acımasızlığını ve geldi çattı ayrılık vakti.
Ömrümün beşte birine takabul eden, beş senemi geçirdiğim bu şehre veda günü bugün. Sevinçler, üzüntüler, hayal kırıklıklıkları, mutluluklar ve uykusuz geceler geçirdiğim bu şehre veda. Üzdüklerimde oldu , sevindirdiklerimde, nefret ettiklerimde oldu, sevdiklerimde bu beş senede. Bence, yaşanması gereken ve gerektiği gibi yaşanılan beş sene.

Yarın öğlen çıkıyorum yola ve bir daha ki yazıyı Ankara da yazmak dileğiyle tüm sınıf arkadaşlarımı candan kucaklıyorum. Sizleri çok özleyeceğim...
SEVİLDİĞİNİZİ VE UNUTULMAYACAĞINIZI BİLİN YETER.

10 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Okula son gidişim geldi aklıma. Eve dönerken son kez şöle bi baktıp hüzünlü ve yarı mutlu bi şekilde iç çekmiştim. 3 yıl oluyor okul biteli...
Yıllar inanılmaz hızlı geçiyor.

30/6/05 22:10  
Blogger ashkar said...

evet bende bugün farkına vardım. tam 5 yıl olmuş buralara adım atalı vayy bee

30/6/05 22:21  
Blogger yutghjlk said...

şimdiden hayırlı yolculuklar:)

30/6/05 22:25  
Blogger ashkar said...

Teşekkürler arkadaşlar. yarın Ankara dan yazarım artık.

30/6/05 22:28  
Blogger OradaOlmayan said...

Hüzünlendim şimdi sen git bakalım her şeyin farkına ekim de varacağız.

30/6/05 22:33  
Blogger jonquille said...

zor..

1/7/05 00:14  
Blogger un4tunately said...

hayatının 5 yılını geçirdiğin bir yerden ayrılmak & ileride oralara tekrar yolun düştüğünde kendini bir yabancıdan farksız hissetmek cidden garip.. ekimde okula gidememe durumuna hiç değinmeyeceğim.. insanın içi bi garip oluyor...
bütün bunlara rağmen, hala mezun olma isteğimden vazgeçmiş değilim gerçi..:)
ashkar, mezuniyetin hayırlı olsun.. herşey gönlünce olsun..:)

2/7/05 00:17  
Blogger un4tunately said...

haklısın goku.. alışmak çok önemli...

3/7/05 00:04  
Blogger ashkar said...

oradaolmayan ekimde ararım seni :)

unfortunately teşekkürler umarım sende en kısa sürede mezun olursun biliyorsun mezuniyet duanı yaptım ben :)

goku alışmaya çalışıyoruz ama ne kadar başarırız ilerde belli olacak

3/7/05 19:59  
Anonymous Adsız said...

ya herkes ankara da bende gelim bari hem ashkar beni ewine davet etti ..:D

5/7/05 15:12  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker