Cumartesi, Haziran 25, 2005

:(

25 saatlik uykusuzluk öncesi yaşananlar.

-cuma günkü sınava çalışma
-nba finalini izleme
-cuma sabahı sınava girme ( sınavım çok bomba geçti)
-mezuniyet töreni için gelen ailemi otogardan alma
-mezuniyet töreninin olduğu alana gitme
-neşeyle başlayan tören muhabbetleri, arkadaşlarla fotograflar vs vs...
- düğün havasında geçen mezuniyet töreninde oynanan oyunlar

tam bu sıralarda...
-tören için gelen ablamın geçirdiği talihsiz kaza :(
-haberi öğrenişim ve büyük bir telaş içinde ablamın ve babamın hangi hastanaye götürüldüğünü öğrenmeye çalışma çabalarım.
-1,5 saat sonra ablamı buluşum ve karşılaştığım kötü manzara...
- sol kaş altına ve üstüne atılan 8'er dikiş
-hastaneden eve gidiş ve gece 2 için gidiş bitleti alan ailemi yolcu etme
-25. saat, nihayet uyku...
25 saatin özeti: iyi başayan , kötü biten bir gün ve unutlmayacak bir mezuniyet töreni, mezuniyet hatırası dikişler.
Günün sözü: Ablamla beraber gelen küçük yeğenimin çok tatlı ve şeker bir çocuk oluşundan dolayı annemim ablama dediği '' çocuğun nazarı senden çıktı''

10 Comments:

Blogger jonquille said...

çok geçmiş olsun.
ablan şimdi iyidir umarım.

25/6/05 16:26  
Blogger ashkar said...

teşekkürler. yüzündeki şişliği ve morluğu saymazsak iyi.

25/6/05 16:40  
Blogger jonquille said...

iyi bari, ciddi bi'şey olmadığına sevindim.

25/6/05 17:11  
Blogger yutghjlk said...

çok geçmiş olsun...

25/6/05 17:39  
Blogger psychedelicpink said...

Korkunç birşey. Ben de geçmiş olsun dileklerim...

Mezuniyet içinse tebrik ederim.

25/6/05 22:58  
Blogger psychedelicpink said...

ayrıca...
dark side'ı görünce hemen tıkladım. sonra bi baktım linklerdeyim... Şaşırdım, net aleminde öle aval aval dolaşıorum sanıodum.
:)
Teşekkür ederim blog kardeş :D

25/6/05 23:04  
Blogger OradaOlmayan said...

dostum geçmiş olsun haberi burdan aldık ama...

26/6/05 00:08  
Blogger ashkar said...

teşekkürler arkadaşlar.

psychedelicpink bende öyle sanıyordum :)

oradaolmayan, haberi alınca ayrıdım zaten törenden.

26/6/05 01:08  
Blogger ashkar said...

eyvallah goku.

26/6/05 03:03  
Blogger Nilüfer said...

Ablan için geçmiş olsun.Mezuniyetin içinde hayırlı olsun iş hayatına atılırkende sana başarılar

26/6/05 11:42  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker