Pazar, Haziran 26, 2005


buda yeğenim berat. maşallah deyin nazar değmesim :)

8 Comments:

Blogger yutghjlk said...

uff uff bakışlara bak deldi geçti:))
neyse maşallah,tüüü tüüü:))
yanaklarından ısırmak lazım:))

27/6/05 17:14  
Blogger jonquille said...

cık cık,
bu çocuk ne istedi de almadınız?
çok kızmış size, gönlünü alın bari :)

27/6/05 23:53  
Blogger ashkar said...

etrafta cübbe ve kep giyinmiş yaratık görünümlü mezunlara bakıyor. garibine gitti tabi çocugun :)

28/6/05 00:21  
Blogger mer said...

:D ısırılası yanaklar...

28/6/05 00:44  
Blogger ashkar said...

mercan maşallah dememişsin bak nazar falan değerse senden bilirim :)

28/6/05 01:45  
Blogger psychedelicpink said...

Bence sen onu fazla güneşte gezdirmişsin yanakları kızarmış :)

Pek tatlı maaşallah. Benim Alper isminde çok zeki bi öğrencim var ona benziyor, Alper biraz yaramaz ama çalışkan bi çocuk. Bu da İnşaallah başarılı olur.
Dua bile ettim ben, nazar da değmez heralde
:)

28/6/05 01:57  
Blogger ashkar said...

psychedelicpink teşekkürler. iişallah oda benim gibi üniversite okuyacak. ablama sözüm var onu ben okutacağım.

güneş kısmı doğru ama ben gezdirmedim geldiğinde öyleydi memlekette çok gezmiş kerata :)

28/6/05 03:09  
Anonymous Adsız said...

Gerçekten bakışlarına hasta oldum... :)
Maaşallah...

28/6/05 10:23  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker