Salı, Haziran 28, 2005

Dün söylemiştim hastanede koşuşturmaya devam edeceğimi ki öyle de oldu. Şükür işimi hallettim ama fiş almak için sıraya girdiğimde oradaki bayan benim anlayamayacağım bazı terimler kullandı. Bu yüzden bayağı bir zorluk çektim.
Söylediği terimi hatırlamıyorum ama Türkçe meali 'git şu kağıdı karantina bölümüne götür, oradan onaylasınlar' .
Ya kardeşim oraya gelenler senin kadar bilse zaten senden yardım istemez. Bir de normal bir vatandaşın anlayacağı dilden konuşmayıp ' bak ben bunca yıl okudum bunu öğrendim sen ne halt edersen et ' havaları yok mu deli ediyor beni.
sanırım tıpda okuyanların intikam şekli bu...

doktor: Ayak tabanınızda hiperkeratoz oluşmuş
hasta : Hadi ya ne zaman ölürüm doktor bey....

Not : hiperkeratoz tıp dilinde nasır demekmiş

4 Comments:

Blogger ashkar said...

hasta anlarki önemli birşey doktora şöyle bir bakar ve çıkar. :)

29/6/05 13:33  
Blogger YesilErik said...

Cok ukela bu doktor milleti. Ingilizce terimleri turkcelestirip bir haltmis gibi hastalarin yaninda turkilizce konustuklari zaman kendilerini daha akilli zannediyorlar. Bi akilli onlar ya.

29/6/05 18:04  
Blogger psychedelicpink said...

Ben bi defa gerçekten sordum doktora, "eee ölecek miyim?" diye... Güldük falan ama riskliydi.
Bende de şu var, hastalığımın herşeyini öğrenir doktora ukalalık yaparım, bu şöyle olması gerekmiyor mu diye :D
Bana çok "sen ne iş yapıosun?" diyen doktor oldu :))

29/6/05 20:14  
Blogger ashkar said...

Pink bence doğru olanı yapıyorsun, insan bilmeli birazda hastalığını. eskiden doktor mu vardı canım? :)

30/6/05 21:04  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker