Pazartesi, Haziran 27, 2005

Birisinin dur demesi lazım artık şu devlet işlerindeki yavaşlığa. O ne ya öyle şuraya git, buraya git, şuna imzalat, buna imzalat.
Bugün ablamın dosyasının sevk işlemleri için hastaneye gittim. SSK daki doktor yapmadı işlemleri, onunla biraz atışır gibi olduk. Oradan üniversite hastanesine gittim. Oradan rapor almam gerekiyormuş. Giridiğimde elimde 1 kağıt vardı çıkarken 3 oldu. Hastane yeni açıldığı için kimse bilmiyor hangi doktorun nerede olduğunu, daha hastane içindeki telefonlar bile bağlanmamış, herkez birbirini cep telefonuyla arayarak ulaşıyor. O sıcakta bayağı bir dolaştım içerde ama işimi halledemedim. Yarın yine koşuşturacağım hadi hayırlısı...

12 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Hastane işinden nefret ederim. Hem bayıcı bi kokusu vardır hastanelerin hem de herkes ya ölgün bakışlıdır ya şaşkın.

Bi defasında gişede kan tahlilleri sonucunu soracağım, kadını bekliyorum. Pc ile uğraşıyor, besbelli işi var. Sordum bi gözünü ayırmadan cevap verdi. Kapı açıktı içerden sorun dedi. İçeri girince monitörü gördüm meğer spider solitaire oynuyormuş teyze...

27/6/05 22:52  
Blogger ashkar said...

vay be bayağı önemli işi varmış teyzenin :)
birde örgü ören tipler vardır ki her devlet dairesinde bir tane bulunur.sanırım bunlar için ayrı bir kadro açıyorlar.
örenbayan kadrosu :)

27/6/05 23:32  
Blogger jonquille said...

örgü ören tipler otobüste çok komik oluyor :)

27/6/05 23:52  
Blogger psychedelicpink said...

Jonquille buna sesli sesli güldüm işte
:))

28/6/05 00:42  
Blogger jonquille said...

hehe :)
bunlardan bi kaç tane olunca, örnek alışverişine giriyorlar ki,akıllara zarar :)

işi bilgisayar başında olanların devamlı solitaire oynamasını anlamıyorum. (bizim iblgisayar lab.ındakiler mesela)
başka oyunlar yükleyin de değişiklik olsun bari.

28/6/05 00:59  
Blogger yutghjlk said...

bizim bilgisayar atölyesinde onları oynamak bile yasaktı,açan oldumu zırt! ensesindeydim:)

28/6/05 01:39  
Blogger jonquille said...

lab.dakilerden kastettiğm, lab.görevlileri :)
yoksa koca koca insanların ne yaptıklarına karışmıyorlar artık :)

sizin okul sıkıymış, ben orta sonda, hocayla beraber tüm sınıf chat yaptığımızı hatırlıyorum. (projektörle tahtaya yansıtmıştık herkes görsün diye, hey gidi günler!)

28/6/05 01:44  
Blogger yutghjlk said...

zamanında onuda yaptık,sessizlik sağlandı herkes msn den konuştu:))
yan atölyeden hocaylada konuşuoduk:)
sonra sohbet ortamları sınıf dışındaki şahsiyetlerlede olunca kaldırdık msn leri de.okul değilde bilg. atölyesi kuralları var

28/6/05 01:52  
Blogger psychedelicpink said...

Geçenlerde ben (blogu yapmaya çalışırken) html sökmeye çalışıyorum, anneannem benim yatağıma oturmuş o da model çıkarmaya çalışıyor. Bi o oflayıp puffluyor bi ben :) Müziği de açtım. Anneannem neler oluyor bize'yi aç diyor, geliyordu odama. ehehe

Tuğba sanırım sınıf başkanıydın :D
ya da atölyede pc denetleyicisi. Bi de şu ihtimal var ki o da; oyunu açan olunca ensesinde bitip "ya şurda siyah 5 varya, şu grubu altına getirsene" "bak işte o öyle yapılır mı geri al" gibi yorumlar yapıyordun, yapmaya bayılıyordun ya da ne?
:)

28/6/05 01:53  
Blogger yutghjlk said...

hem sınıf başkanıydım hem de atölye başkanı:))terör estiriodum 2 taraftada.kart oyunlarından hiç anlamam buarada,çekici gelmiolar,
ben görevimi icra ediodum sadece:)

28/6/05 01:59  
Blogger ashkar said...

lise zamanlarında atölyede bizde gizlice oynardık, ama öğretmen yakaladığı zaman 10bin lira mı ne tam hatırlamıyorum ceza keserdi

28/6/05 02:59  
Blogger psychedelicpink said...

Aklıma şey geldi...
Telefon şakası; "Alo ben Vahit oğlumu bulana ya da getirene 100 bin lira veriyorum"
:)

28/6/05 03:03  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker