Pazartesi, Temmuz 04, 2005

cumartesi günü kaçırdığım konseri dün nihayet izledim. Gerçi babamın sayesinde çoğunu izleyemedim (Türkiye nin maçı vardı onu izledi) ama benim için önemli olan kısmı PINK FLOYD u izleme şerefine nail oldum. 24 dakikalık muhteşem bir gösteriydi. gönül isterdiki orada olup o heyecanı orada yaşayım ve çocuklarıma hatta torunlarıma anlatacak bir anım olsun 'bende oradaydım' demeyi çok isterdim.
Ama ilerde hani olmazya Türkiye de böyle bir konser verirlerse ( hayel etmesi bile heyecanlı) iki elim kanda olsa giderim...
Bence konser tek kelimeyle fevkaladenin fevkindeydi.

4 Comments:

Blogger ashkar said...

PINK FLOYD TÜRKİYE DE
Allah Allah tutmayın beniiii

4/7/05 14:02  
Blogger psychedelicpink said...

Nerde hani?
:D

4/7/05 19:09  
Blogger ashkar said...

mesela dedim :)

5/7/05 16:52  
Blogger psychedelicpink said...

Ben de dünya turu haberi aldın sandım... Hemen sitelerine falan baktım, ekşi sözlüğe baktım. Bulamayınca sana sordum
:))
Heyecan yaratma öyle yawf
:D

6/7/05 02:05  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker