Pazar, Temmuz 03, 2005

3 günlük aradan sonra tekrar burda olmak çok hoş bir duygu :). Yol boyunca arkadaki koltukta oturan kişilerin askerlik muhabbetini dinlemek zorunda kaldığımı saymazsak, güzel bir yolculuktu.
Cumartesi günü Gazi Fen Edebiyat fakültesinde sınava girdim. Sınavım, hiç çalışmadan sınava giren birisinin sınavı nasıl geçerse öyle geçti. Tarih sorularını saymazsak, az bir çalışmayla kazanılabilecak bir sınav olduğunu düşünüyorum.
Sınav çıkışı kuzenimim düğün törenine katıldım. Babamın zorlamasıyla sahneye çıkıp oyun oynamak zorunda kaldım, hava zaten sıcak bir de o durumu düşünün nasıl bir terleme, heyecan, el ayak titremesi... Çok kötü bir durum gerçekten.
Düğünlerden oldum olası sıkılmışımdır zaten ama gel görki bulunmak zorundasın oralarda.
Buradan kuzene de mutluluklar diliyorum....
Allah herkeze o günü nasip etsin. (Amin)

13 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Amin :D

4/7/05 01:24  
Blogger un4tunately said...

şükür geldin..:)
sınav için geçmiş olsun & hayırlısı olsun diorm;)
dua için de, psychedelicpink gibi "amin" diorm..:)

4/7/05 02:02  
Blogger jonquille said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

4/7/05 13:44  
Blogger ashkar said...

unfortunately şükür geldim bu kadar sevinecegini bilseydim daha önce gelirdim :)
jonquille sende sadece ortasıyla ilgilenmişsin :) erkeklerin oynamasına bişey demiyorum!!!

4/7/05 13:48  
Blogger jonquille said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

4/7/05 13:52  
Blogger ashkar said...

valla bende hoşlandığımdan oynamadım, babam çok ısrar etti ondan yoksa hemen kaçarım oyun havası falan çalınınca :)

4/7/05 13:59  
Blogger jonquille said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

4/7/05 14:04  
Blogger ashkar said...

bilmem vardır herhalde öyle bir ülke. kapı gıcırtısına katılıyorum. bence sadece oynamasını bilenler kalksın oynasın. yada bir ekip getirip düğünlere onlar oynasın biz bakalım :)

4/7/05 14:08  
Blogger psychedelicpink said...

Şimdi yanlış anlaşılma gibi bi durum olmuş galibaa ehehhe

Benim sonu hoşuma gitti, komik geldi daha doğrusu. Espri yaptım :P

Immm inananları göreyim ;)

4/7/05 19:19  
Blogger jonquille said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

4/7/05 19:23  
Blogger psychedelicpink said...

Güzel, 1 oldu... Büyük bir rakam :)

5/7/05 02:02  
Blogger ashkar said...

bende inanayımda 2 olsun :)

5/7/05 16:52  
Blogger psychedelicpink said...

Ufff 2 katı :D

5/7/05 23:51  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker