Cumartesi, Temmuz 23, 2005

İnsanların neden ütü yapmaktan nefret ettiklerini artık daha iyi anlıyorum. Bugün bir kaç pantolon, gömlek ve T-shirt ütülemek zorunda kaldım. Nasıl kalmak ama resmen elbiselerle güreştim. Bir yerini düzeltirsin diğer taraf kırışır, kollar ayrı, yakalar ayrı uğraş babam uğraş. Gömleklere hiç değinmeyim onlar başlı başına sorun zaten.
Madem teknoji çağında yaşıyoruz bence bilim adamları bu ütü işinede bir çare bulmalı. Ne bileyim; kırışmayan elbiseler(galiba vardı böyle bişey), kendi kendine ütüleyen ütüler yada modacılara söyleyelim ütüsüz, kırışık elbiseler moda olsun...

6 Comments:

Blogger yutghjlk said...

o kırışıklıkları falan geç bu bunaltıcı yamultucu eriten sıcakta oturdun ütü yaptın.helaal falla.
ütü başında buharlaşmadığına şükret:p :)

23/7/05 22:59  
Blogger Erol said...

Ütü yapmaktan nefret ediyorum..

24/7/05 16:20  
Blogger Erol said...

Sanırım "ütülemek" eyleminden nefret etmek olacak zira ütü falan imal ettiğimiz yok..

24/7/05 16:21  
Blogger ashkar said...

@tuğba buharlaşıyordum son anda kurtuldum :)

24/7/05 21:35  
Blogger yutghjlk said...

geçmiş olsun :))

25/7/05 00:00  
Blogger psychedelicpink said...

Evet sıcakta test çözmek kadar kötü bir hadise hatta daha kötü. Neyse kurtulmuşsun ;)

25/7/05 00:51  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker