Perşembe, Temmuz 21, 2005

' Ankara Ankara güzel Ankara, seni görmek ister her bahtı kara' sanırım böyle birşey vardı devamını bilmiyorum ama. Nihayet gelebildim evime, elimde 5 yıl sonunda okulu başarıyla bitirdiğimi yazan çıkış belgesiyle birlikte.
Ama hala kızgınım öğrenci işlerindeki sekretere. Sene boyunca odalarında solitaire oyununda fal bakıp 'acaba evde kalacakmıyım yoksa evlenecekmiyim ikilemini çözmeye çalışıyorlar (kim alır be senin gibi suratsızı evde kaldın işte söylüyorum buradan). Sadede bir ay çalışıyorlar çıkış işlemleri için, onda da insanın sinirlerini tepesine çıkartıyorlar...
Neyse artık öğrenci değilim ve o şahışlarla muhattab olmayacağım bundan sonra.
Sanırım gerçek hayat bundan sonra başlıyor. Hayatta kendime başarılar diliyorum. Hadi hayırlısı.

9 Comments:

Blogger yutghjlk said...

kolay gelsin:))

21/7/05 20:54  
Blogger psychedelicpink said...

Biz de hayatta sana başarılar diliyoruz ;)

21/7/05 21:02  
Blogger OradaOlmayan said...

ashkarım şimdi postunu okurken zuhal olcay çalıyor 'ankara'da aşık olmaz zor iki gözüm':)ben hep burdayım mekan belli yawru ona göre..

21/7/05 22:14  
Blogger admin said...

yaaaaylalar yaylaaalar :)

22/7/05 11:30  
Blogger mer said...

hayırlı uğurlu olsun çıkış belgen :)

22/7/05 14:32  
Blogger ashkar said...

teşekkürler arkadaşlar.
@oradaolmayan bende seni buraya bekliyorum
@duygu eğer dediğin gibiyse katil olmak içten değil
@Jawussjan yapmadıysan gel beraber gidelim :)

22/7/05 18:55  
Blogger admin said...

yok ashkar daha yapmadım, 2-3 sene sonra inşallah :) okul sağolsun o uzadıkça ben yırtıyorum

22/7/05 20:47  
Blogger ashkar said...

valla ben gitdeceğim bakalım bu hafta içi bi uğrayacağım askerlik şubesine, kasımda giderim herhal.

22/7/05 21:01  
Blogger ashkar said...

valla ben gitdeceğim bakalım bu hafta içi bi uğrayacağım askerlik şubesine, kasımda giderim herhal.

22/7/05 21:01  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker