Çarşamba, Temmuz 13, 2005

Ticari zekası parlak birkaç Türk Japonya da yemek kursu açamya karar vermişler. Bayağıda talep olmuş. Maksat Japonlara Türk mutfağını tanıtmak. İlk gün ellerinde fazla malzame olmayışından mı yoksa başka bir sebepten mi bilinmez alel acale birşeyler yapmışlar. Yemek yapıldıktan sonra Japonlarla beraber yemişler. Kursa gelen bütün japonlar mest olmuş bir şekilde ' çok güzel , muhteşem bir yemek bu. Neydi bu yemeğin adı' diye sormuşlar. Bizim sivri zekalılıların yaptıkları ve Japonların hayran kaldığı yemek menememmiş.

14 Comments:

Blogger yutghjlk said...

hee biliom ben onları, bizim arkadaşlar:)) melemen mi menemen mi derken tartıştık ben ayrıldım işten. okul köşelerinde yapıyorum artık o yemeği zevk olarak:P

13/7/05 23:11  
Blogger ashkar said...

büyük rastlantı yeni gördüm senin yazıyı. bugünde bir menemendir gidiyo valla

13/7/05 23:14  
Blogger psychedelicpink said...

Adamin canini zorla çektiriyorsunuz kardesim
:)

14/7/05 00:30  
Blogger mer said...

13 temmuz... menemen günü.. seneye bugün toplanıyoruz arkadaşlar...

(dün bende evde yapmıştım men e men)

14/7/05 00:40  
Blogger OradaOlmayan said...

ashkar ile yaparız size gelin yeter ki dimi ashkar:)

14/7/05 00:42  
Blogger jonquille said...

menemen'in tek iyi tarafı, men-e-men'i hatırlatması. bi zaman da burçin'ler, number1 tv'ler izlenirdi. hey gidi.

14/7/05 03:38  
Blogger yutghjlk said...

tamam olur,uyar yani;). kim en güzel menemeni yapıo onu anlamak içinde yarışma düzenleriz:P :)

14/7/05 13:07  
Blogger mer said...

ya o burçinde yaşlanmıştır artık... number one da artık yoklar. daha çıtırlar oluyor nedense.tuğbada çıkar yakında. genç ya :P

menemeni komşulara dağıtmak... çok hoş ya :)
_şey tavayı geri alabilirmiyim?
_annem yolladı, menemen geceniz mübarek olsun teyze...
_ekmek de istermisiniz? :P

14/7/05 18:50  
Blogger yutghjlk said...

tv bana göre değil.orda isteyen herkes genç görünebilir;) enden daraltıp boydan uzatırlar, güzel bi makyaj yaparlar. ben bile yaşlı gözüküorum yanlarında:P

ben sanal alemde takılacam:P

komşu faslı güzel:P aileler bugünde toplanır menemene dair anılarını anlatırlar, menemen üstünde yeni teknikler geliştirirler:P

14/7/05 20:08  
Blogger mer said...

ahh eski menemen günlerii...
o günlerde sabahları erkenden kalkılır en güzel elbiseler giyilirdi.tepsi tepsi menemen yapılırdı.şimdiler de tatile gidiliyor... yasık...

14/7/05 21:38  
Blogger psychedelicpink said...

Burçin'le Özgür sunuyordu dimi, hiperaktif ve hımbıl diyorlardi bunlara.
Dalin sponsordu Burçin de dakka basi "dalin konan men e men" diyordu. Kabus gibiydi dalin kokan menemen fikri. Birgün de menemen pisirmislerdi stüdyoda. Neyse iste...

Menemen günü yapalim, o gün 3 ögün menemen yensin, komsulara dagitilsin, yoksullara yedirilsin, çocuklar sevindirilsin vs. vs.

14/7/05 21:50  
Blogger jonquille said...

hah, özgür'ün adı gelmediydi aklıma bi türlü.

14/7/05 22:07  
Blogger ashkar said...

@mercan tuttum bu fikri tüm yurtta ve temsilciliklerde kutlansın :)

@oradaolmayan sen malzemeleri hazırla yaparız bir güzellik.

@supertivo acılısını bende severim

14/7/05 23:17  
Blogger ashkar said...

uygud o nasıl birşey ya!!!
o çocuğun dili dönmüyordur herhal:)

15/7/05 21:00  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker