Cuma, Temmuz 15, 2005

'' Ders farazi şeylerle uğraştığımız gereksiz sayısal bir ders. Hocanın çözdüğü örneklerin sonucu genelde ya sıfır çıkar ya da bir. Birgün yine tahtada soru çözüyor sonuç kaç olur dedi.
Ben en arkadan bağırdım '' sıfır olur hocam'' hocadan hiç beklenmedik cevap, bana doğru bağırarak ''sensin sıfır''.. ben aynen g.t ''

Düşünün artık sınıfta düştüğüm durumu. Bu ve bunun gibi bir çok anıyla tamamlandı beş yıl. Okulu sırf yaşanan bu güzel anıların yüzü suyu hürmetine özleyeceğim...

7 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Hahah hoca iyi cevap vermis :D

Beni yilliktaki enlerde en karizmatik diye yazmislar, sinifta bi çok kisinin adini bilmezdim, simdi görsem tanimam. Servislerde ayni bölümde oldugumuzu iddia eden biçok kisiyle tanisirdim:D
Yillik isteyip istemedigimi ve mezuniyet balosuna gelip gelmeyecegimi soran herkese "mezun olayim daha da hiç birinizi görmek istemiom!" diye cevap verirdim.

Okulu özledim mi? Hayir!
Beytepe'yi özledim mi? Evet!

Ama unutuluyor onu söyleyeyim...

15/7/05 23:30  
Blogger goku said...

Kurban olurum realizme :) Geçiyodum bi uğriym dedim.İyisiniz umarım.

16/7/05 03:04  
Blogger mehterbaşı said...

ben özlüyorum ne yalan söyleyeyim

16/7/05 11:57  
Blogger pinkmoon said...

iyiyiz de goku sen nerelerdesin ya ösledik seni..
aaa okul hiç öslenmesmi ya wala ben ewde otur otur ösledim valla okulu hiç olmassa orda bi hava alıyoduk burda o da yok neyse abarttım sanırm..

16/7/05 15:21  
Blogger Erol said...

Universite de, Laboratuar da Linux eğitimi var. Hoca ara verdi tabi bizde hocanın yanındayız geyik muhabbet. Hoca ile aramız da iyi, Okuldaki İnt. Cafe yi akşamları işletiyorum, o sebeple pek sık görüşürüz. Buna güvenerek ;
- Hocam dedim bi sigara yaksak..
-Esrar vereyim istersen dedi.
Sustum direk, Ayağakalktım kantine gidicem. Arkamı bir döndüm, başka bir hoca gülüyor.. Hay dedim hoca gibi sizin ??.. -içimden-..

17/7/05 03:05  
Blogger ashkar said...

pink aşk olsun demek iyi cevap vermiş vur sende düşene vur bakalım :)
valla biz yıllık yapmadık ama tahmin edebiliyorum benim hakkımdakileri söylemeyim reklam olur.

goku şeref verdin. iyiyiz ama sen yoksun :(

17/7/05 23:12  
Blogger psychedelicpink said...

Aşk olsun biz reklam mı yaptık yani :P
Hey gidi yıllar, yaşlandık. Gençken asi yanlarımız vardı, köreldi şimdi onlar... Hoc'anım olduk :/

18/7/05 00:08  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker