Salı, Temmuz 19, 2005

Bugün çok yogun bir gündü. 2 gün önce İstanbul'daydım, dün Gebze de, bugünde İzmit deyim. Okula uğradım çıkış işlemlerini başlatmak için. Çıkış için 2 adet fotograf istiyorlardı, bende de olmadığı için fotografçının yolunu tutmak zorunda kaldım. İnsan çok kasılıyor yaa. O makinanın karşısında zoraki poz vermek...
Okulda işim bitince Goku ve Oradaolmayan la buluştuk. Goku nun işleri vardı onları hallettik oradanda Oradaolmayan ın arkadaşlarıyla buluştuk. Sonra gez babam gez. Ayaklarıma karasular indi valla.
Bu postu Oradaolmayanın bilgisayarından yazıyorum.Kendisi şuan uyudu.(canım benim bir bebek gibi gözüküyor uyurken:)
Bu arada Goku nun herkese selamı var.
Yarın bir aksilik olmazsa çıkış belgesiyle birlikte memleketime, Ankara ya dönüyorummmm...

1 Comments:

Blogger ashkar said...

aksilik çoıktı bir gün daha izmit deyim. Ögrenci işlerindeki gıcık hatunun öküzlüğü yüzünden çıkış belgesi alamadım sinir küpü olmuş durumdayım.

19/7/05 16:55  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker