Perşembe, Temmuz 28, 2005

Üç dört gündür dünyadan haberim yok. Nedeni, bir arkadaşımın ısrarı üzerine köye VİŞNE toplamaya gidişim. O kadar yorucu bir iş ki benim gibi bir gece kuşunun (belkide) yıllar sonra saat 23 gibi yatmasına neden oldu. Kas ağrıları, çizilen, kanayan kollar, artık tutmaz olan parmaklar, merdivenden düşme tehlikeleri ve kavurucu sıcakta cabası.
Hergün sabah 7 de kalkmanın zorluğunu yaşadım. Sanırım benim bünye bayağı bir alışmış sabaha karşı yatıp öğleden sonra uyanmaya. Yarın askere gidince bu yüzden dayak yemezsem iyi valla.
Komutan: Koğuş kaaaaaalllllkkkk.
Ben: Yaa komutanım bi 5 dakka daha.
şııılllaaapppsss (tokat sesi)
Ben: Emret koomuutaanım...(avazım çıktığınca bağırarak tabi)

5 Comments:

Blogger YesilErik said...

Visneler harika gorunuyor. Kolay gele.. Bu arada kendimi balik gibi hissediyorum sorarken ama askere hakkaten yarin gitmiyorsun di mi? :) Yarin obur gun gibi kullandin o yarin ifadesini.

28/7/05 21:12  
Blogger psychedelicpink said...

Yarın gitmiyor sanırım ama yarın gidecekmiş gibi kendini hazırlıyor olsa gerek :D

Hoş geldin ashkar... Erken yatıp erken kalkmak iyidir, sabahçı olduğum öğrencilik dönemlerimden biliyorum :P

28/7/05 23:41  
Blogger admin said...

yorgunluğun verdiği o uyuşuklukla dünyadaki en değerli şeyin bir yatak hatta sandalye olabileceğini, köy yorgunluğu yaşamayan anlayamaz bence :)

29/7/05 10:38  
Anonymous Adsız said...

ayy ne güsel vişneler onlar öle..

29/7/05 11:39  
Blogger ashkar said...

@yeşilerik yok canım daha var kısmetse kasıma.
@psychedelicpink bir zamanlar bende sabahçıydım uykunun en güzel olduğu o son 5 dk lar hala aklımda.
@Jawussjan & @duygu katılıyorum size haklısınız :)
@sekerpare bizde eskiden adımızı yazardık vişne kasalarına ama artık plastikten yapıyorlar kasaları yazılmıyor :(
@pinkmoon istiyorsan yollayayım sana bir kasa :)
isteyene yollaybilirim arkadaşlar :))

29/7/05 20:39  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker