Pazartesi, Ağustos 15, 2005

BÖYLE TATİL OLMAZ OLSUN
İnsan talihsiz olmaya görsün. Hayatımda geçirebileceğim en kötü tatili geçirdim. Hatta buna tatil demek bile zor. Arkadaşla ani bir karar vererek Antalya?ya tatile gitmeye karar verdik. Yoldaki aksilikleri hiç anlatmayım direk olaya gireyim.
İlk gün Konyaaltı?nda denize girdik, birkaç saat: İlk günden amele yanığı olmayalım diye ve yol yorgunu olduğumuz için. İkinci gün namını duyduğumuz ama hiç görmediğimiz (görmez olsaydık) Lara Plajına gittik. Gittiğimiz yerde rıhtım tarzı bir şey yapmışlar. Bizde oradan denize şöyle bir bakıp plaja gidecektik. Oradan kayalıkların üzerine çıktık ve denizi seyretmeye başladık. Hava rüzgarlı olduğundan deniz dalgalıydı. Gelen küçük dalgaların sıçrattığı sularla mutlu olurken tam bu esnada büyük bir dalga geldi ve bana çarptı. Dalganın etkisiyle arkada bulunan kayaların arasına düştüm. Sırtım, kalçam, sağ ayağımın baş parmak hizası, bileğim ve dizimde çizikler oluştu. Sağ dizimi çok kötü çarpmışım hastanede dikiş atıldı. Sevindirici olan kafayı gözü patlatmamış olmam.Resmen ölümden döndüm. Zaten o günden sonra da benim tatil bitmiş oldu. Ne denize girebildim ne de doğru dürüst güneşlenebildim. Kazadan sonra ilk iki gün ayağımın üzerine bile basamadım.
Şu anda da topallayarak yürüyorum. Arkadaşlar hayat bilgisindeki mennan a benzetiyor.
Birinin ahı tuttu ama kim bilmiyorum. Sanırım tatile gidemeyenlerin duası kabul oldu :).Tatilden aklımda kalan en güzel şey radyonun çekmediği yerlerde dinlediğimiz PENTAGRAM ın ANATOLİA albümüydü.

7 Comments:

Blogger La Mer said...

çok çok geçmiş olsun... tatil dediğin nedir ki.. biri başlar bi müddet sonra diğeri başlar... metiin olmak lazım :)

15/8/05 23:21  
Blogger Jawussjan said...

geçmiş olsun hocam, sağlık tatilden de önemli, yeni template güzel olmuş bu arada :)

17/8/05 12:33  
Blogger unfortunately said...

çoook geçmiş olsun...
template de hayırlı olsun;)

17/8/05 17:41  
Blogger ashkar said...

tesekkürler arkadaşlar

17/8/05 19:25  
Blogger mehterbaşı said...

oy oy yazık olmuş sana. valla ben kötü düşünmedim tatile gidemiyorum diye sizin de tatilinizi niye zehir edeyim :)
ama olsun geçmiş bitmiş hoşgeldin. tatil dönüşü değişiklik güzel olmuş. cam gibi olmuş heryer :)

18/8/05 09:58  
Blogger sekerpare said...

tabi ya gitmeseydin keşke bak ben diyorum tatil iyi bişi değil diye :)) şaka bi yana da büyük geçmiş olsun...


yaw cam gibi olmuş da, çok temiz bi cam gibi olmuş gözümü alıyo alışkın değilim bu kadar temiz camlara :)

18/8/05 21:41  
Blogger YesilErik said...

Gecmis olsun.

22/8/05 22:41  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker