Çarşamba, Kasım 09, 2005

Az kaldı

Artık yavaş yavaş belli olmaya başladı. Şimdilik ne zaman sınava gireceğim ve ne zaman orda olacağım belli oldu. 1-2-3 Aralıkta sınavlar 12 aralıkta da kesin gidiyorum askere. Nereye ve ne olarak gideceğim ise şimdilik muallakta.
Dün askerlik şubesine gittim ve evraklarımı aldım, evraklarla birlikte 5.55 Ytl de para verdiler. Sanırım sınava gitmem için yol parasıydı ama dönüpte sormadım görevliye bunu neden verdiniz diye. 1 kasımda evraklarla birlikte sınav yerinde olmam gerekiyormuş. Sınav sonrası belli olacak kısamı yoksa uzun mu yapacağım.
Ben gidene kadar tereddüt içinde uyumaya devam edin, ben askerliğe başlayıp, sınır boylarında nöbet tutmaya başlayınca rahat rahat uyuyabilirsiniz, sıcak yataklarınızda :) Yaklaşık bir ay daha buralardayım, şimdilik bunun zevkini çıkartıyorum, sonrasını...
Önünümüzde ki günler gösterecek.

5 Comments:

Blogger Gece said...

İstediğin gibi çıkar umarım hem yerin hem süren. Oraya ne götürmeli, asker çantası nasıl hazırlanmalı vs gibi soruların olursa bi dönem çılgınca topladığım bilgilerden birşeyler derleyip gönderebilirim sana. Bi ara o konuda ihtisas yapmıştım da.

10/11/05 06:29  
Anonymous Adsız said...

aa abim koruyodu bizi, biz sıcak yataklarımızda uyurken şimdi seni de mi göndercez askere? inş. iyi bi yer gelir rahat edersin oralarda.. buraya gelirsen yemin törenine gelirim..:D

10/11/05 17:13  
Blogger mandalina said...

en büyük asker bizim asker
en büyük asker bizim ashkar
:))

11/11/05 02:11  
Blogger ashkar said...

iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
@gece teşekkürler ama benden önce askerliğini yapmış kardeşim var ondan aldım bilgileri.
@supertivo yapacağıma emin olabilirsin. bu arada senin sayfaya yorum yapamıyormuyuz yoksa yapılıyorda ben mi bulamadım.
@mandalina güzel slogan olmuş :))

11/11/05 17:55  
Blogger ashkar said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

11/11/05 17:55  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker