Pazar, Eylül 11, 2005

Sinirliyim, Kızıyorum, Kafa Atarım :)

Mandalina yeni bir oyun başlattı, bizde devam ettirelim dimi ama.
Beni kızdıran 3 soru..

1- Bugünlerde duyduğum ve artık bıktığım 'okul bitti mi?' cevap: evet. Hemen ardından ' eee ne oldun şimdi?'
C1-sanane çok umurunda sanki.
C2-Bi bok olmadım
C3-İşsizler ordusuna nefer.

2-Askerliği uzun dönem mi yapacaksın, yoksa kısa dönem mi?
C- ne biliyim kardeşim. Ne derlerse onu yapacağız.
Bunun ardından herkes kendi yorumunu yapıyor. ' uzun dönem yap hem parada alırsın' ooolllduuu.

3-Sen neden ehliyet almıyorsun?
C1- Tipimi beğenmediler vermiyorlar.
C2-Canım istemiyor
C3-S A N A N EEEEE

Genelde kafa atasım geliyor bu soruları soranlara. Ya ben size soruyormuyum böyle şeyler. Sizene benim hayatımdan, banane sizin hayatınızdan.

Sıra geldi sobeleme mevzuğuna.
1- Duygu
2- Yeşil erik
3- Leylek

4 Comments:

Blogger mandalina said...

yazıdaki linkleri kontrol edelim ;)

"eee ne oldun şimdi?"
bu soru sana okul bitince sorulmuş en azından.bana üniveriteye başladığımdan itibaren sorulmaya başlandı "e sen şimdi burayı bitirince nolcaksın?"
"oluruz bişeyler,bekleyelim ve görelim" ;)

12/9/05 02:24  
Anonymous Adsız said...

http://www.blogcu.com/mutsuzsonlumasallarkahraman/

Düşüyor yapraklar birer birer sararıp soldukça
Bazıları kapılıp gidiyor rüzgarla ordan oraya
Kimi hayatlar gibi
Bazıları düşüyor ayaklar altına
İşte bu hayat benimkisi

Kulaklarımda göçmen kuşların sesi
Bu şehri terkediyorlar
Keşke alıp götürseler beni
Gözlerimde sonbahardaki ölümün her karesi
Acıtıyor anımsandıkça anılar
Keşke silip atabilsem geçmişi

Karışıyor gözyaşlarım yağan yağmurla
Terketmişken düşlerim beni
Dudaklarımdan dökülen son cümleyse elveda

17/9/05 04:22  
Blogger jonquille said...

evet, sobelendiğimi 12 gün sonra görüp -uzun zamandır nete giremediğimi de göz önünde bulundurmanı rica ederek :)- "affola" diyorum.

23/9/05 01:49  
Anonymous Adsız said...

nerelerdesin ashkar ya bu kadar da sinirlenme boşver hayat geçici zaten..

29/9/05 21:52  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker