Perşembe, Aralık 01, 2005

Geldim

Güzel bir haftaydı benim için, 2 yıldır görmediğim arkadaşımı görmeye Bolu ya gittim. 2 yılın hasretini gidermek kolay değildi tabii 4 günde ama, buna da şükür. Uzun uzun konuştuk, anıları tazeledik, dertleştik.
Bolu ya kadar gelmişken İzmit'e de uğrayayım dedim. Çok özlemiştim arkadaşları. Akşam üzeri inip doğruca oradaolmayan nın çalıştığı kırtasiyeye gittim. Ogün onlarda kaldım ve ertesi gün diğer çocuklarla buluştuk, biraz onlarla takılıp akşama Gebze ye Kan Kardeşimi görmeye gittim (ne çok özlemişim herkesi). Ertesi sabah tekrar İzmite gidip, okuldan diplomamı aldım, artık okulla hiç bir ilgim alakan ve beni oraya götürecek bir bağlantım kalmadı. Daha sonra orada olmayan ve goku yla buluştuk, biraz bizden biraz sizden(blogger) bahsettik, kulaklarınız çınlamıştır :)
Yoğun bir hafta olmasına karşın tatlı bir yorgunlukla döndüm Ankara'ya.
Bugün de askerlik için sınava gittim Etimesgut'a ama sınava giremeden geri geldim. O kadar uzun bir kuyruk vardiki görmeniz gerek. Kendi kendime "memlekette ne çok üniversite mezunu varmış "dedim. Biraz geç gittiğim için(8:45) 1500 sıra arasından1155 sıra nolu fişi alabildim. Saat 15 'e kadar sınava alınanların sayısı 600 civarındaydı. Daha sonra konutanın biri geldi ve " işiniz uzun sürebilir, geceye kalmayın, Ankara da oturanlar gitsin, yarın gelsinler" dedi. Eee ne yapalım bizde çıktık geldik eve, 6 saat boşu boşuna beklediğim yanıma kar kaldı.
Artık yarın birşeyler yapmaya çalışacağız. İnşallah yarın sınava girerimde bu işkence biter.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker