Çarşamba, Kasım 23, 2005

Ben: Nasılsın ne var ne yok?
Mehmet: iyidir ne olsun?
Ben: çocuk nasıl, büyüdü mü?
M: bilmem dört gündür büyümüştür her hal de?
B: Ne oldu hayırdır hasta falan mı?
M: vefat etti?
Sessizlik?
Sessizlik?
Sessizlik?
B: başın sağ olsun?
Sessizlik?
Başımdan aşağıya kaynar sular döküldü derler ya, sanırım o an içinde olduğum durum buydu.
Telefonunu çıkardı, çekmiş olduğu fotoğrafları gösterdi.
İnsan ne diyeceğini bilemiyor ki böyle durumlarda.
Yine sessizlik?
4 aylıktı, adı Betül dü.
Ama artık yok aramızda.

Teselli etmek için konuştum onunla ama evlet acısı nasıl hafifletilebilir ki. Anlattı yaşadıklarını, doktor ihmali olduğunu söyledi. Zamanında teşhiş edilse belki kurtulurmuş. Ama olmadı.
Bu kadar ucuz olmamalı insan hayatı.

Bir haftadır bu olay yüzünden moralim çok bozuk, eğlenceli olayları paylaştığımız gibi acılarımızıda paylaşmamız gerektiğini düşündüm, o yüzden bu post u yazdım.

3 Comments:

Anonymous Adsız said...

ayy canım yaa çok üzüldüm.. :( Allah rahmet eylesin Allah kimsenin başına vermesin..

pink_moon

24/11/05 18:47  
Blogger :..: said...

Allah ailesine sabır versin. Hiç üstüne başka bir şey yazılacak bir mesele değil. Başına gelmeyen bile bu kadar etkilenirse bizzat ailesinin durumunu düşünmek...

25/11/05 07:44  
Blogger mandalina said...

Allah rahmet eylesin.Eminim ki minik Betül mutludur yerinde.En saf en temiz haliyle göçtü bu diyardan.
Allah anne babasına sabır versin.Merhametini eksik eylemesin üzerlerinden.İnsanın tutunacak bir dalı olmasa, dayanılmaz olurdu bu kayıplar.Geçici bir uzaklık bu, cennette buluşmak üzere inşallah...

*mandalina*

26/11/05 13:40  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker