Pazartesi, Aralık 05, 2005

Son değişiklik

Beğenmeyen söylesin :)

8 Comments:

Anonymous Adsız said...

güsel olmuş be güle güle kullan..

6/12/05 11:21  
Blogger jonquille said...

ilk hali gibi çok koyu olmuş. hev'leri hatırlattı.
belki en azından header'ın rengini biraz daha açabilirsin.
güle güle kullan.

6/12/05 18:35  
Blogger psychedelicpink said...

bence iyi olmuş, ben severim kırmızı siyah :)

6/12/05 22:09  
Blogger un4tunately said...

ben cok sevdim... ozellikle header'in kirmizisi siyahin uzerinde cok guzel olmus... cam kenari havasi kaybolmus gerci ama, olsun... baslik "cam kenari" diye template de kendini kisitlamana gerek yok bence.. degisiklik iyidir, arasira yapmak lazim:)

7/12/05 00:44  
Blogger :..: said...

Güzel olmuş, hayırlı olsun. Yalnız link renklerin siyahın üzerinde kaybolmuş. Ya üzerlerine gelinince bir arkaplan belirle o ortaya çıksın veya daha canlı bir ton seç derim ben.

7/12/05 21:17  
Blogger ashkar said...

@duygu beğenmemiş gibi duruyorsun :)
@dharma ömerin çok hoş ama fotograf mak. bulmam lazım :)
@jonquille evet ilk haline benziyor, siyahtan vaz geçemiyorum. benimde aklıma geldi sen söyleyince hev'ler :)
@unfortunately değişiklik iyi ama sende bi değişiklik yapıp dönsen aramıza :) özlettin kendini
@la panse dediğini yaptım olmuştur umarım.

8/12/05 13:10  
Blogger un4tunately said...

tesekkur ederim ashkar:)
hele bir kendime geleyim, donecegim insallah...

10/12/05 00:02  
Blogger mer said...

bence de güzel olmuş diyemeden gitti ashkar... :)

11/12/05 01:28  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker