Cumartesi, Aralık 03, 2005

hayırlısı bakalım

Mantığın bittiği yerde askerlik başlar derlerdi de inanmazdım, doğruymuş meğer. Sözde kimin kısa dönem kimin uzun dönem yapacağını belirlemek için sınav yapılıyor, ama ne sınav. Sınavın uyduruktan yapıldığı o kadar belli ki. Herkes ikişerli oturuyor ve herkese aynı sınav kitapçığı veriliyor. Bir ara arkadaki çocukla sorunun nasıl çözüleceğini bile tartıştık. "Sen şu soruyu ne yaptın" gibi muhabbetler bile geçti aramızda. Kısacası yapılan sınavın niye yapıldığı meçhul. Sabah 10:30 gibi başlayan işlemler 13:30 gibi bitti ki buda ayrı bi dert.
Orada askerlik yapan askerlerin bizlere ilkokul çocuğu gibi davranması da cabası. Eşek kadar adamlara, ki hepsi 4 yıllık fakülte mezunu, aynı şeyi tekrar tekrar söylemesi garibime gitti (Salağız ya anlamıyoruz sanki).
Görevli askerin dediğine göre bugün itibariyle 3 günlük askerim. Hatta izin kağıtlarımızı bile doldurduk. 12 aralığa kadar izinliyiz. Sonuçlar 10 aralıkta belli oluyor. Kısa uzun fark etmez ama inşallah Marmara bölgesinde bir yere çıkarım. Bekleyip göreceğiz tabi, hayırlısı bakalım.

4 Comments:

Blogger un4tunately said...

insallah askerligin gonlune gore bir yere cikar, fazla dert cekmeden sag salim yaparsin askerligini...
simdiden hayirli teskereler...:)

5/12/05 00:12  
Blogger ashkar said...

@sebat aleykum selam yani ne deyim içimi kararttın valla.
@duygu, ahsen, unfor, tesekkürler arkadaşlar, insallah güzel olacak

5/12/05 18:19  
Blogger psychedelicpink said...

İnşallah güzel bir yere çıkar. Kendine dikkat et oralarda. Hayırlı tezkereler. Seni özleyeceğiz ;)

6/12/05 22:05  
Anonymous Adsız said...

sonuçlar bugun acıklandı hala yazmamıssın birşey sanırım kotu biryer cıktı :) siteyi acamıyorsan bana ulaş bakarız. site zor acılıyor ama acabiliyorum en azından ben :) ha bu arada ben uzun donem yaptım ve inan oyle salaklar var ki iclerinde. aynı sınava arkadasım girdi ve orda orneklemeler yapan kişi soylemiş. "yine boyle bir sınav yapıyoruz ve ad soyad kısmına acıkca yazın dedim ve ornegin hasan huseyin cardak gibi uzun acıkca yazın dedim. sonra baktıkki elemanın teki aynen verdigim ornekleri yazmıs kagıda" yani 4 senelik okumakla da olmuyormus :) askerligin kokusunu alan koyuna donusur orda havası suyu farklıdır. salı gunu anlayacaksın dedigimi :) hydi hayırlı teskereler :) inş iyi bir yer olmasa bile iyi insanların oldugu yere dusersin ki bu daha onemli :)

8/12/05 23:57  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker