Cumartesi, Aralık 10, 2005

ASHKAR ŞİMDİ ASKER

Nihayet, beni anlatılmaz heyecanlara gark eden beklenen sonucu perşembe günü öğrendim.
58. piyade er eğitim alay komutanlığı BURDUR.
Arkadaşların dediklerine göre şanslıymışım iyi bir yere düşmüşüm ama gidince göreceğiz bakalım iyi mi kötü mü. Ama doğuya giden arkadaşlarımı duydukça kendimi şanşlı hissediyorum :)

7 ay önce öylesine başladığım bu olaya 6 aylık bir ara vermek zorundayım. Umarım gelince sizleri tekrar burada bulurum (adres değişikliği yapanlar bildirirse sevinirim). Buraya uğrayıp bakıp gidenlere, okuyup birşeyler yazanlara ve özellikle cam kenarında bulunan güzide insanlara katılımlarıdan dolayı teşekkür ediyorum.

CAm kenarı bügün itibariyle perdesini çekip gidiyor, kendinize dikkat edin ki dönüşte kaldığımız yerden devam edebilelim.

8 Comments:

Blogger yutghjlk said...

hayırlı tezkereler:)

10/12/05 19:46  
Blogger mandalina said...

hayırlı tezkereler!
göz açıp kapayıncaya kadar biter inşallah :)

11/12/05 00:24  
Blogger mer said...

gitmiş...
burda oluruz inşlh.. gelince anılarını okumak lazım :p

11/12/05 01:26  
Blogger psychedelicpink said...

Burdur iyidir ;) Sen asıl kendine dikkat et, seni özleyeceğiz. Güle güle git, güle güle dön.
Son olarak da ;
En büyük asker bizim asker!
:D

11/12/05 20:08  
Anonymous Adsız said...

ay canım hayırlı teskereler.. inş. cabuk biter dönersin bloguna.. ösliycez senii..

12/12/05 12:31  
Blogger Gece said...

Şu saatlerde en az 4 saattir birliğindesindir ama ben daha önce yetişemedim.

Hayırlı tezkereler.

12/12/05 20:59  
Blogger un4tunately said...

ben de yetisemedim.. :(
hayirli teskereler ashkar.. insallah senin icin guzel-keyifli bir 6 ay olur, dondugunde de buralarda oluruz & askerlik hatiralarini paylasma imkani buluruz..:)

PS: ben de yeniden sacmalamaya basladim biseyler.. profile'imdan adrese ulasabilirsin.. boyle haber vermek bi garip oluyor ama adresi degisenler haber versin demissin.. haber vermemis olmak istemedim:)

tekrar hayirli teskereler.. :)

15/12/05 01:57  
Blogger admin said...

artık çarşı izinlerinde 2 paragraf bişiler bekliyoruz, yok öyle askerim diye 6 ay kaytarmak :)

27/12/05 10:24  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker