Cuma, Haziran 09, 2006

TABU

Kelime: Demeç
-Ben şimdi yan masada oturdum veriyorum.
-Nasıl yaaa?
-Ya işte yan masada otudum fotoğraf çekip yazı yazan tiplere veriyorum.
-Neee?
-Ya alla alla masada oturdum böyle herkese veriyorum!
-Pas be pas!Off,demeçti...

Kelime: Baraj
-Hani futbolcular kalenin önüne kurarlar maçta...
-Pusu
-YUH!

Kelime: Helikopter
-Savaşta yaralıları kurtarır.
-Doktor!
-Değil...
-Sıhhiye!
-Değil,yukarıdan gelen bir şey...
-Eee...Allah?

Kelime: Dergah
-Hani böyle insanlar ulvi bir amaç için bir araya gelir aynı mekanda?
-Grup seks!
-Çarpılırsın Valla!
-Haaa...Tamam trafo!

Kelime: Kadınbudu
-Olm sen nesin?
-Erkek!
-Tersi?
-Kadın!
-Onun yeneni?
-Çıtır!

Kelime: Travma
-Hani düşüp kafanı kaldırım taşına vurursunda bir şey geçirirsin?
-Film şeridi?
Grup:ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ!

Kelime: Terlik
-Neyle yürürsün?
-Ayak!
-Heh hani böyle ayakların üşür altında onlar olur böyle yumuşak yumuşak?
-Koyun!
-Yuh onun daha küçüğü ya,koyun dedi hödük!
-Kuzu!
-ALLAH BELANI VERSİN!
-PAS!

Kelime: Diz
-Pantolonu nereye giyeriz?
-Bacağa!
-Hah.Bacaklarımızın...
-Ortasında ne vardır?
-OHA!

Kelime: Zebani
-Allahın meleklerinden biri...
-Cebrail!
-İlk 3 harfi çizgili bir hayvanı çağrıştırıyor.
-Zebrail?

Kelime: Duvak
-Kadınla erkek birleşmeden önce erkeğin kaldırdığı şey.
-OHA!

Kelime: Telepati
-Hani ben sana birşeyler anlatmaya çalışıyorum ama sözle değil beyin dalgalarıyla falan...
-İhihihih neydiiiii...Teletabi!
-Tamam telesi kalsın kedilerin eline ne denir?
-Buldum telepence!
-Offf beee,bir kere de bil be...

Kelime: Timsah
-Abi böyle hani kertenkele nedir?
-Hayvan!
-Ne cins hayvan?
-Sürüngen!
-OK abi.Bu kertenkelenin birkaç beden büyüğü...
-Ejderha
-YUUHHHHH!

Son kelime bilinirse oyun ve hesap girecektir.Süre son 10 saniye...
Kelime: Lambada
Ekip 1 bakan kişi:Aha s.çtınız.
Ekip 2 anlatan kişi:Sen öyle san.
Söyle bakalım Alaadin'in cini nerde yaşar?
Ekip 2 anlayan kişi:Lambada!
Ekip 1 toptan:Hass.ktirrrrr!

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

eeee valla ben güldüm sende gülesin inşallah

9/6/06 16:47  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker