Pazartesi, Haziran 05, 2006

Gez Bakalım

perşembe : Kıbrıs - İstanbul/Avcılar
cuma : İstanbul - Çanakkale / Gelibolu
pazar : Çanakkale / Gelibolu - İstanbul / Kartal
salı : İstanbul / Kartal - İzmit
perşembe : İzmit - Sakarya
suan yine İzmit...

"İnsan bir haftada bu kadar mı gezer be kardeşim. Tamam sivil hayata alışacaksın dedik ama bu kadar da olmaz ki" demeyin, oluyor valla :)

Şimdilik böyle, sözüm var gezemeyenlerin yerinede geziyorum. İleride belki Bolu ve Bursa da bu trafiğe eklenebilir.

Büyüklerin dediği gibi " leyleği havada" gördüm galiba...

8 Comments:

Blogger un4tunately said...

oooooo ashkar bey.. askerlik bitmiş, asker dönüşü gezmelerine başlamışınız.. aman ne güzel, ne güzel.. bizim yerimize de gezin, tozun, sonuna kadar eğlenin.. denize bir kere de bizim için bir bakış atın.. zira biz burda(Ankara'nın sıcağında) mezuniyet öncesi sayıklamaları yaşıyoruz, manevi de olsa hava değişikliğine ihtiyacımız var.. :)

6/6/06 03:53  
Anonymous Adsız said...

benim için de gezz.. :D

6/6/06 12:30  
Blogger ashkar said...

arkadaşlar gezmeyi bu saatten sonra kendime görev biliyorum ve tüm tatil yapamayanlar için tatil, gezip dolaşamayanlar için gezintiler yapmaya başlıyorum, çok yorulcam ama ne yapayım. sizler için tamamen, kendim için birşey istiyorsam ne olayım :)

6/6/06 12:56  
Blogger matilda said...

benim için de gezeeemisin:(
bi de gezdiğin yerlerin fotoğraflarını koy olmas mı,bis de görelim..

6/6/06 15:27  
Blogger ashkar said...

foto, oda olacak insallah en kısa sürede, benimde aklımda

6/6/06 15:32  
Blogger un4tunately said...

evet, evet... foto da şart:D

6/6/06 23:32  
Blogger yutghjlk said...

hoşgeldinnnnn yaaa:)

gez sen gez iyi eğlenceler sana:)

geçenlerde okulla yaptık bi çanakkale gezisi ama beklendiği gibi olmadı:\

neyse artık buralardasın görüşürüz bol bol=)

7/6/06 01:58  
Blogger ashkar said...

görüşürüz tabi tuğba, ama önce sen şu sınavı hallet biz buralardayız..

7/6/06 02:31  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker