Pazartesi, Haziran 26, 2006

hafta son U

Nasıl bir hafta sonuydu???
Bilmem...
Ankara ya geri geldim, artık buralardayım.

Ertesi gün;
Eniştemin annesi vefat etti. Cumartesi cenaze işleriyle uğraştık.
Annesini kaybeden birisi neler hisseder biliyor musunuz?
bende bilmiyorum...
ama gördüklerim...
kendimi onun yerine koymaya çalıştım ama
gözlerdeki yaşlarla sonuçlandı düşüncelerim...
üzücü...

Aynı gün akşamı.
Kuzenin düğünü.
Bizimkiler cenaze evinde kaldıklarından aileyi temsil görevi bana düştü.
Amaç sadece görevi yerine getirmekti.
Öylede oldu zaten.
Gittim, tebrik ettim, hediyemi verdim ve geri geldim...

Böyle bi hafta sonuydu işte...

10 Comments:

Blogger theimaginationinside said...

başınız sağolsun...

27/6/06 14:54  
Blogger matilda said...

başın sağolsun..
birini kaybettimi insanın yüreğindeki acı hiç dinmiycekmiş gibi geliyor..ama bi şekilde külleniyor..zamanla..

27/6/06 20:31  
Blogger ashkar said...

teşekkürler arkadaşlar
@number_10 dediğin gibi işte bunun adı hayat...
@matilda, daima acıların ilacı olan zaman geçip gidiyor işte...

28/6/06 17:15  
Blogger deniz said...

o cenaze soguklugu, ne yapacagını bilememe, agzından çıkamayan ama içinde patlayan laflar,düşünememe hali,cenaze evi,yemekleri,hiçlik,ertesi gün,sonraki gün ve sonrası..bak güneş doğuyor, yeni bir gün zaman geciyor.sen yine SENsin ama eksik gibi..akşam olmuş gecenin en lacivertindesin 'zaman' diyorsun..dudaklarından dökülmesi zamanı tanımlamaya yetiyor.geçiyor.bitiyor..alışıyorum(-sun,-uz,-lar) insanoglunun yasadıkları bu iste.replikler aynı oyuncular değişik.

basınız sagolsun..

30/6/06 00:55  
Blogger ashkar said...

@deniz teşekkürler
çok güzel ifade etmişsin

30/6/06 15:08  
Anonymous Adsız said...

Allah rahmet eylesin ashkar bazen böle deişik duygular yaşayabiliyor insan bi üzüntü ardından mutluluk zor olsa da..

30/6/06 19:45  
Blogger psychedelicpink said...

başınız sağolsun ash. :(

(ancak şimdi bakabildim, biliyorsun durumu)

3/7/06 23:54  
Blogger vintage biscuit said...

basin sagolsun !

3/7/06 23:57  
Anonymous Adsız said...

hayat garip ve zor, çok zor..

4/7/06 18:26  
Blogger Taylan said...

Dugunler ve cenazeler.Dugunleri hep zoraki bulmusumdur. Yakin akraba olmadikca, ama cok cok yakin, ikisine de zorunluluktan katiliriz.

Alakasiz olacak biraz ama, benim yasadigim yerde benzerlik seremoninin detaylarinda bile var:
- Erkekler ikisinde de siyah takim elbise giyer, dugunde kravat beyaz/gumus, cenazede siyah olur.
- Ikisinde de ozel zarf icinde para verilir (konuk gidilen torene). Dugun icin hic kullanilmamis, cenaze icin de burusuk.

10/8/06 11:00  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker