Perşembe, Haziran 22, 2006

ORADAYDIM




ROGER WATERS KONSERİ

Yer: Kuruçeşme Arena/ İSTANBUL / TÜRKİYE

VE BEN ORADAYDIM

PİNK FLOYD HAYRANI OLUPTA BU KONSERE GİTMEMEK!!!
NE!!! YOK ÖYLE BİRŞEY!!!
TEK KELİMEYLE DİYEMİYORUM ÇÜNKÜ BÖYLE BİR KONSERİ TANIMLAYACAK BİR KELİME YOK.
FAZLA SÖZEDE GEREK YOK ASLINDA...

PİNK , KUZENİ VE ARKADAŞLARIYLA BERABER İZLEDİĞİM,
İZLEMEYENLERİN PİŞMAN OLDUĞU,
İZLEYENLERİN, TADININ DAMAĞINDA KALDIĞI,
KONSER SONUNDA, "GERİ GELİP ACABA BİR İKİ PARÇA DAHA SÖYLER Mİ?" DİYE BOŞ SAHNEYE BAKTIĞIMIZ,
"SHİNE ON YOU CRAYZ DİAMOND" BAŞLADIĞINDA,
"ÖLMEK İSTİYORUM" DEDİĞİM,
"TİME" BAŞLADIĞINDA, TÜYLERİMİN DİKEN DİKEN OLDUĞU
(ki hala öyle),
"ANOTHER BRİCK İN THE WALL" DA HERKES GİBİ KENDİMDEN GEÇTİĞİM,
BAĞIRMAKTAN SESİMİN KISILDIĞI (ki hala öyle),
MUHTEŞEM, RÜYA GİBİ, "ANLATILMAZ YAŞANIR" TADINDA BİR GECEYDİ.

KONSERLE İLGİLİ BÜTÜN MATERYALLERİ ÖMRÜM BOYUNCA SAKLAYACAĞIM, KESİNLİKLE...

VE SON KEZ
PİNK HEP BERABER :)

ROOGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


NOT: nasıl birşey kaçırdığınızı daha iyi anlamak için tıklayın ve sadece okuyun, bütün sayfaları

4 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Geldim geldim :D

Rogeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr

22/6/06 10:52  
Blogger Beyaz Piyano said...

pink hangisi floyd hangisi bilmiyom yaff bide freud var öle bişi işte

22/6/06 13:30  
Blogger theimaginationinside said...

aaah aaah :/

22/6/06 20:51  
Anonymous Adsız said...

ah ahh diyim bende başka diyecek bişiyim yok :(

25/6/06 16:55  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker