Çarşamba, Temmuz 05, 2006

AnOnS

2 gündür hastane hastane dolaşıyorum.Annemin ufak bi sağlık sorunu var, onun için hastane kokusu, hastalar ve doktorlarla muhattab olmak zorunda kalıyorum.Bugun yine gittik muayene için ve sonuçta 45 gün sonraya verilmiş bi mamografi randevusu ile geri geldik. Tıp o kadar ilerlemiş ki !!! 45 saniyede hastanın nesi oldugunu anlıyorlar. Ve gereginin daha iyi yapılması için 45 gün sonraya randevu veriyorlar.

Hastaneden çıkıp Kızılay a arkadaşımı görmeye gittim. Biraz konuştuk, dertleştik vs. vs. sonra Maltepe Pazarına doğru yola koyuldum. O tarafa gitmek için metrodan geçip karşı yola çıkacaktım ki..Bi anons : Atatürk Hastanesinde yapmakta olan hasta için acil A Rh(+) kana ihtiyaç vardır....... danışmaya kadar gelmeleri rica olunur.

Duydum...Gidip gitmemek arasında tercih yapıp, gitmedim danışmaya.
Pazarda biraz dolaşıp CD falan baktıktan sonra tekrar metroya geldim.
Amacım Ulus'a geçip eve gitmek.
Yine aynı anons : Atatürk Hastanesinde yapmakta olan hasta için acil A Rh(+) .......
Bu sefer kayıtsız kalamazdım çünkü ilk anonsu duyduğumda ki çelişkiye pişman olmuştum.Hemen danışmaya gittim. Anons sahipleri oradaydı, acil bi şekilde metrodan çıkıp arabaya bindik ve hastaneye gittik.Birkaç form doldurma işleminden sonra... 450 ml kanım poşete girdi ve yeni bir vücutta dolaşamak üzere yanımdan ayrıldı gitti.
Hasta sahiplerinin gözlerindeki mutluluk ve sevinç görülmeye değerdi.

Biraz duyarlı olmak, bizimde başımıza gelebileceğini düşünerek davranmak gerektiğine inanıyorum.
Sizde öyleyseniz duyarsız kalmayın...
Tanımadığınız biri için bişeyler yapın.

6 Comments:

Blogger psychedelicpink said...

Süperman oldun demek sen de :D

Aferin sana Ash! bak bi öğretmen sıfatıyla söylüyorum bunu ;) eheh

Annene de geçmiş olsun, umarım ciddi bişiy yoktur.

5/7/06 22:09  
Blogger theimaginationinside said...

geçmiş olsun :/
umarım annen üzmez benim annem gibi.
benim kan verbildiğim tek hasta vardı o da yaşamıyor maalesef. aklıma geliyor kötü oluyorum :(. ama şimdi olsa yine veririm tereddütsüz.
benden de aferin sana superman. bu dünyanın supermanlere ihtiyacı var.
Allah şifa versin tekrar...
bu arada kan-daşmışız :)

7/7/06 02:47  
Blogger deniz said...

geçmiş olsun.
yardım etmek ve karsındakinin yüz ifadesini görmek güzel bir huzur vermiştir herhalde.
kimbilir neler gecti içlerinden senin için.

8/7/06 02:44  
Anonymous Adsız said...

geçmiş olsun.. kan vermek ve bilmediğin insanları kurtarmak çok güsel bişi.. aferin :D birinden çalmış gibi oldu bu kelimeyi ama umarım kızmas :D

9/7/06 12:59  
Blogger vintage biscuit said...

gecmis olsun

9/7/06 20:50  
Blogger ashkar said...

teşekkürler arkadaşlar.
@pink, bi öğretmenden aferin almayalı bayağı olmuştu saol :)

şimdilik ciddi bişey olmadığını söyledi doktor ama daha belli bi teşhiş yok bekleyip göreceğiz.

10/7/06 17:47  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker