Cumartesi, Temmuz 29, 2006

Sana büyük bir sır söyleyeceğim bilmem ben
Sana benzeyen zamandan söz açmayı
Bilmem senden söz açmayı bilir görünürüm
Tıpkı uzun bir süre garda
El sallayanlar gibi gittikten sonra trenler
Bilekleri sönerken yeni ağırlığından gözyaşlarının
***
Sana büyük bir sır söyleyeceğim korkuyorum senden
Korkuyorum yanın sıra gidenden pencerelere doğru akşam üzeri
El kol oynatışından söylenmeyen sözlerden
Korkuyorum hızlı ve yavaş zamandan korkuyorum senden
***
Sana büyük bir sır söyleyeceğim kapat kapıları
ÖLMEK DAHA KOLAYDIR SEVMEKTEN
Bundandır işte benim yaşama katlanmam

luis aragon

6 Comments:

Blogger theimaginationinside said...

ona ne şüphe ölmek en kolayı :/

29/7/06 22:17  
Blogger ---OPTiO--- said...

süper.

30/7/06 00:33  
Blogger psychedelicpink said...

çok acıklı bişiy bu

30/7/06 23:32  
Blogger deniz said...

ölmek daha mı kolay, düşünmek lazım uzun uzun.kaçmak gibi birsey ama çözüm gibi.ancak ölünce ne olcagı konusunda bi fikrim yok.yanımda düşüncelerimi ve yasadıklarımı da götüreceksem(ki öle olur heralde),hersey yine benzeyecekse buraya işte o zaman çözüm değil.sevmek değişik bişi yahuu.gerçek.
:)

2/8/06 01:12  
Blogger Beyaz Piyano said...

utanmasam allıycam heeee ne bu beaa yapılırmı bu saatte ben uykuya gidiyom uyucam ascık iigeceler allıyom saten :(

2/8/06 02:14  
Blogger nu'n said...

belki de seviyor olmak yaşamak için bir sebeptir...

olamaz mı?

3/8/06 01:06  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker