Cumartesi, Ağustos 05, 2006

oooffff offf

korkuyorum...
Kendi içsel cümlelerimin içinde boğulmaktan korkuyorum.
Gün boyu binlerce cümle kuruyorum,
kafamın içinde,
romanlara sığacak cinsten.
Ama korkuyorum dillendirmekten.
Bir yerden sonra tekrar başa dönüyorum.
Tekrar.. Tekrar ve yine tekrar....
hastayım...
Nedensiz baş ağrıları, mide kırampları, daralmalar
Aklımda hep birşeyler (bir sürü şey)...
dalgınım...
doğru düzgün düşünemiyorum bile.
devamlı şaçmalıyorum gibi geliyor.
kararsızım...
Bir türlü bulamıyorum doğruyu
karar veremiyorum neyi yapıp,
neyi yapmayacağıma...

10 Comments:

Blogger ---OPTiO--- said...

Bazen hicbiseyin nedenini bilmiyoruz malesef ..Ama korkmamak lazim . Dalginliklar , kararsizliklar , hastaliklar bi gün muhakkak geciyo..Yine kapimizi caliyo ama yapicak bisey yok , kisa bi süre icin misafir etmek sanirim en iyisi..Kapiyi acmamak icin direnirsek ,isi inada bindirip temelli yerlesmeye de kalkabilir..en iyisi kapiyi zaman zaman aralik birakmak...

5/8/06 16:43  
Blogger deniz said...

arad oluyor hepimize böle haller, farklı seyler yapmak lazım,sevdiklerimizle oturup konuşmamız lazım.olmadı bi ugras..ama bıkmamak gerek.konuşmak gerek

5/8/06 23:27  
Blogger theimaginationinside said...

konuşmak da işe yaramıyor di mi ash.:)
asıl çözüm sen de umarım en güzeli olur ;)

6/8/06 00:12  
Blogger nu'n said...

su akacağı yolu bulur, sen yeter ki az bi aralamaya çalış önünü..:))

6/8/06 00:24  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

6/8/06 00:58  
Anonymous Adsız said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

6/8/06 13:53  
Blogger ashkar said...

@optio, sanırım haklısın en iyisi misafir etmek.
@deniz, konuşunca daha da bi karışıyor insanın kafası vişnenin dediği gibi çözüm bende kendi kendime halledeceğim.
@thesadspirit denerim :D

9/8/06 18:06  
Blogger psychedelicpink said...

ben de :(

9/8/06 21:24  
Blogger blues said...

sIkIntIn sende bashlar sende biter
derine inmeden yuzeye cikamiyoruz ki
ama indiginde de hizli cikma
vurgun yersin

10/8/06 02:52  
Blogger ashkar said...

@northwind, genelde çıkamadan boğuluyorum. çıktığımın yada çıkarıldığımın farkında olmadan gözlerimi yeni bi yerde açıyorum.

13/8/06 21:11  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker