Pazartesi, Ekim 02, 2006

İstErdİm

geçenlerde pinkmoon un yazdığı 200. pempem yazısından sonra geriye dönüp bi baktımda pek bişey yazmamışım, ya da yazamamışım. beceremiyorum sanırım ben bu işi. büyük bi hevesle başlamıştım ama artık cümleler klavyenin tuşları arasında sıkışıp kalıyor. yoksa yazmak isterdim, işteki durumları, işten çıkma isteğimi, geçen günkü yaptığımız işteki patlamayı ve tehlikeyi, geçen hafta enerji altında kalıp yaralanan 2 kişiyi, ekipdeki gırgır şamatayı...
Asker arkadaşımla kızılay da buluşup dertleştiğimizi, kaçış planlarıma yenilerini eklediğini söylemek istersim, kuzenimde açtığım iftardan bahsetmek isterdim...
çok şeyler söylemek isterdim ama olmuyor artık. sadece okumakla yetiniyorum bu aralar.
belki yakında onuda bırakırım.

14 Comments:

Anonymous Adsız said...

:( bazen insan yazacak bir şey bulamıyor tıpkı benim gibi.. şu an Düş Sokağı Sakinleri "Olmuyor istediğimiz gibi olmuyor" diyor haklı sanırım..

2/10/06 12:16  
Blogger ---OPTiO--- said...

herkese zaman zaman oluyo sanirim bu..yani su yazmama istegi ...isle ilgili sorunlara üzüldüm...patlama , tehlike , yarali iki kisi..cok gecmis olsun....
umarim yazmayi birakmazsin...okumayida elbette..yakinda kendini toparlayip , uzun uzun yazman dilegiyle...

2/10/06 17:18  
Blogger nu'n said...

bak şimdi hiç olmuyor böle. kaçmak kolay olan. yazmaktan vazgeçince kendinden kurtulabileceğini mi sanıyorsun ayrıca? hem hangimiz edebiyat otoritesiyiz? yola devam ashh... ara ver ama gitme olur mu? yazmak terabi unutmaaaa:)

2/10/06 22:40  
Blogger Kayhanoviç said...

insan sıkılı veriyor dimi her seyden.. aslında bu hayatlarımızın fazla rutin olusundan da kaynaklanıyor tabiki de bence

3/10/06 16:19  
Blogger nu'n said...

halen suskunluğu bozmak için ikna edici birşey söyleyemedik galiba. yorumsal bir tepki bile gelmediğine göre....

4/10/06 21:54  
Blogger >>>>MUSTAFA<<<< said...

Sende Altını kuru tut benim kimin neşeli olursun daa :)

4/10/06 21:56  
Blogger . said...

benim okulum bitti artık kızılayada gidemiyorum sakın bırakma olur mu..

4/10/06 23:49  
Blogger deniz said...

gitme gitme.. yaz arada sırada da olsa yaz.canın su aralar istemiyorsa sonra yaz. ama yine yaz :)

5/10/06 01:50  
Blogger Gamzeli said...

Merhaba ,

İşte bak yazmışsın , ne güzel demekki yazabiliyormuşsun :)

5/10/06 11:04  
Blogger ashkar said...

pinkmoon, yazacak şeyler varda yazamıyorum sorun orda sanırım.
optio, umarım bırakmam
eysean, hoşgeldin.
sad, haklısın sanırım ara fena olmaz.
kayhanoviç, evet hayat şu aralar fazla rutin. iş ev arası mekik olayları.
mustafa. :)
melish, ben hergün oralardayım ama bırakmam umarım...
deniz, önerin için saol.
gamzeli, sende hoşgeldin, yazıyorum ama yazamadığımıyazıdım onada yazmak denirse :)

6/10/06 01:07  
Blogger Beyaz Piyano said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

6/10/06 01:39  
Blogger Beyaz Piyano said...

yazıcak o kadar çok şey varki buyüzden yazamıyoruz belkide tembel olduğumuzdan değil yani :))
bende yazamıyorum yazıcak çok şey var ama yazamıyorum son 5-10 post zaten sonrada bırakıyorum :)

6/10/06 01:41  
Blogger un4tunately said...

yazı konusundan çok daha kötü bir örnek görmek istersin diye buradayım ashkar.. :)

ben yazma hevesimi tüketeli 1 yıldan fazla oldu.. yine de zar-zor yazıyorum bişiler.. bir sürü blog geziyorum, hiç kimseye yorum yazmak gelmiyor içimden.. yazmayı düşündüğüm yorumu saçma bulup yazmadığım da oluyor..

ama işte blogum da benim için farklı bir dünya olsun diye; az, karmaşık, anlaşılmaz, öylesine, saçma, okunmaya değmeyecek de olsa yazıyorum bişiler..

lisedeyken öylesine çizgiler atardık ya hani defterlerimize, benim ki de öyle birşey..

6/10/06 04:54  
Blogger nu'n said...

ashh, geliyorum geliyorum kapı duvar...

11/10/06 20:03  

Yorum Gönder

<< Home

javascript hit counter
eXTReMe Tracker